וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: הדיחה נערה בת 15 לזנות בביתה בירושלים

המשטרה עצרה את ח', בת 42, בחשד ששידלה את בתה של חברתה לשכב עם גברים בתשלום בביתה שבמרכז ירושלים, בזמן ששהו בו שני ילדיה הקטנים, וזאת בתמורה למחסה. היום הוארך מעצרה. פרקליטתה: "להתייחס בזהירות לדברי הנערה"

הבית ברחוב יפו בירושלים שבו על פי החשד שידלה אישה נערה לעסוק בזנות. טלי מאייר
האזור שבו אולצה הנערה לקבל לקוחות/טלי מאייר

המשטרה עצרה היום (שישי) "מדאם" מירושלים, בחשד שהדיחה בכוח נערה בת 15 לעסוק בזנות ולשימוש בסמים בתמורה למחסה - כך נודע לוואלה!NEWS. ח', בת 42, חשודה שהכריחה את הנערה, בת של חברתה, לקבל לקוחות שאותם הביאה לביתה ברחוב יפו בעיר, ולקיים עמם יחסי מין תמורת כסף. כל זאת, בזמן שבביתה נמצאים ילדיה בני החמש וה-12. במשטרה מנסים בשלב זה להתחקות אחר הלקוחות.

הבית ברחוב יפו בירושלים שבו על פי החשד שידלה אישה נערה לעסוק בזנות. טלי מאייר
המבנה שבו אירעו המעשים נמצא ברחוב מרכזי בעיר/טלי מאייר

מעצרה של האישה התאפשר לאחר שהקטינה אזרה אומץ להגיע למשטרה, והגישה תלונה נגד חברת אמה. בעקבות התלונה, הצטברו הראיות לעצור את האישה. בחקירתה, הכחישה ח' כי הדיחה בכוח את הקטינה לזנות, אך הודתה כי נתנה לנערה סמים. היום הוארך מעצרה של האישה בשלושה ימים. במהלך הדיון אמר נציג המשטרה, רס"מ אבי שבתאי: "לעניין הדחת קטינה לזנות, היא הכחישה. לגבי החומר שחשוד כסם, היא הודתה, אבל הכחישה שהיא שכנעה אותה להשתמש. נתפס סם בביתה".

עורכת דינה של האישה, לורה בר אלון, אמרה במהלך הדיון: "מדובר בילדה בת 15 עם אורח חיים מאוד בעייתי, רקע סוציו-אקונומי מאוד קשה. צריך להתייחס בזהירות לדבריה. המשיבה מכחישה כל קשר לעבירות המיוחסות לה. היא טוענת שאכן היא משתמשת בסמים אבל מעולם לא הדיחה לשימוש בסם את הקטינה והיא גם לא הדיחה אותה לעסוק בזנות. היא נתנה לאותה קטינה מחסה בשל יחסי חברות עם אמה, שלא מטפלת למעשה בילדיה, לכן הסכימה לקבל אותה בביתה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
הבית ברחוב יפו בירושלים שבו על פי החשד שידלה אישה נערה לעסוק בזנות. טלי מאייר
הבית ברחוב יפו בירושלים שבו על פי החשד שידלה אישה נערה לעסוק בזנות/טלי מאייר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully