וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגם בת השש נחנקה מבלון ומתה: "אסון כבד פקד אותנו"

הוריה של אגם אזולאי סיפרו כי היא קרסה בביתם לאחר שיצאה מחדרה כשהיא אינה נושמת ומכחילה, ועל הרצפה הם מצאו קרעי בלון. בבית החולים נקבע מותה. אביה: "אנחנו שבורים"

אגם אזולאי. באדיבות המשפחה
אגם אזולאי/באדיבות המשפחה

ילדה בת שש מתה הלילה (ראשון) מחנק בביתה שבאשדוד, ככל הנראה לאחר שבלעה חלקי בלון שהתפוצץ. אמש הבחינו הוריה של הילדה, אגם אזולאי, כי בתם אינה נושמת והזעיקו את מד"א. היא פונתה תוך פעולות החייאה לבית החולים קפלן ברחובות, אך שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.

אבי אזולאי, אביה של אגם, סיפר כי היא "שיחקה עם בלונים קטנים, אלה של המים. כנראה שהיא פיקששה אחד והוא נכנס לדרכי הנשימה. במשך שלוש שעות ניסו להחיות אותה הרופאים אך ללא הצלחה. היא הייתה צריכה לעלות לכיתה א' בשנה הבאה, ילדה חכמה מאוד. אנחנו לא מאמינים שאסון כזה התרחש, אנחנו שבורים, אסון כבד פקד אותנו".

עוד בוואלה!NEWS:
המבצע הנועז בסוריה: את מי באמת חיפש הקומנדו האמריקני?
הנשיא ריבלין: "המדינה טעתה בדרך קליטת יהודי אתיופיה"
2,000 הפגינו נגד הפיטורים בדרום: "לשרים אכפת רק מתיקים"

פרמדיק מד"א לירן רוזנפלד סיפר: "כשהגענו ראינו ילדה כבת שש וחצי מחוסרת הכרה, ללא נשימה וללא דופק. בני המשפחה שהיו במקום סיפורו לנו שהיא הייתה לבד בחדרה, וכשיצאה לסלון הם הבחינו שהיא נחנקת ומכחילה, עד שקרסה בסלון. בני המשפחה סיפרו לנו שהם הבחינו על הרצפה בקרעי בלון, שהילדה כנראה שאפה לקני הנשימה".

באמצעים הרפואיים שעומדים לרשותם, לא הצליחו אנשי מד"א לראות מה חוסם את קנה הנשימה של אגם. "התחלנו בביצוע פעולות החייאה, כולל תרופות והנשמה, אך ללא שיפור. החלטנו לפנות את הילדה לבית החולים", הוסיף רוזנפלד. לאחר צילום חזה המשיכו הרופאים והפרמדיקים במאמצי ההחייאה בחדר ההלם. לאחר כארבע שעות נקבע מותה.

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

  • עוד באותו נושא:
  • חנק
  • אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully