וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה מול המצלמות: "השמועות על מצבי הבריאותי אינן נכונות"

מזכ"ל חיזבאללה הודף את הדיווחים לגביו וטוען כי הוא "לא סובל משום מחלה ולא נוטל שום תרופה". לדבריו, "זהו חלק מלוחמה פסיכולוגית". הוא הוסיף: "אנחנו ניצבים בפני נכבה מסוכנת – היישות הציונית המשרתת אינטרסים אמריקניים"

חסן נסראללה. AP
"השמועות עליי הן חלק ממלחמה פסיכולוגית". נסראללה/AP

לראשונה מאז שנפוצו השמועות על אשפוזו, נאם הערב (שבת) מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, והזים את הדיווחים לגביו. "אל תקשיבו לכל השמועות על מצבי הבריאותי, אני לא סובל משום מחלה ואיני נוטל שום תרופה", אמר בפתח דבריו.

לדבריו, הדיווחים הם חלק ממערכה כוללת נגדו. "השמועות על מצבי הבריאותי הן חלק מלוחמה פסיכולוגית. מאז "הנכבה" נולד באזור גורם תוקפני ושמו ישראל, אשר לא מפסיק לתקוף את עמי האזור. עלינו להבין כי אנו ניצבים כיום בפני נכבה חדשה ומסוכנת יותר באזור כולו, שהיא המזימה הציונית המשרתת אינטרסים אמריקניים", סיפר.

לקריאה נוספת:
"לרוצץ את ראש הנחש": כך חוסל המבוקש שאובמה רצה בחיים
שליח אובמה למאבק באנטישמיות: "בפריז אמרו לי להוריד כיפה"
כיצד מתאר העיתון החשוב בעולם את שרת המשפטים המיועדת שקד?

לוחמי חיזבאללה באזור הרי הקלמון, גבול סוריה-לבנון, 9 במאי 2015. AP
"אנחנו מנחילים תבוסות". לוחמי חיזבאללה ברכס קלמון בגבול סוריה-לבנון/AP

גם בהתייחסו למלחמה בין לוחמי חיזבאללה למורדים הסורים דחה נסראללה את הדיווחים השונים. "המערכה בהרי קלמון היא ניצחון צבאי גדול לחיזבאללה. השבנו את השליטה על 300 קילומטרים מהשטח שהיה בידי החמושים, והצלחנו להשיב את הביטחון למרבית העיירות הסוריות והלבנוניות לאורך הגבול. אנו מנהלים קרבות מגבעה לגבעה, מוואדי לוואדי, ומנחילים תבוסה לקבוצות החמושות. בניגוד לדיווחי הקבוצות החמושות, ישנם 13 הרוגים בלבד לחיזבאללה במערכה ברכס קלמון", סיפר.

"המערכה בקלמון לא מוגבלת בזמן ובמקום. כל עוד ישנם חמושים באזור ובגבעות ערסאל (בצפון לבנון) מצדו הלבנוני של הגבול, לא יושג הביטחון במלואו", הוסיף. "בקלמון נשפך דם של לבנונים וסורים בהגנה על מולדתם מפני המזימה של הכופרים. אנו לא רוצים שהצבא הלבנוני יתערב בקרבות, ודואגים לחייו של כל חייל וחייל. אותם חמושים, שמפוצצים מכוניות תופת בהרמל ותוקפים חיילים של צבא לבנון בערסאל – הם 'מהפכנים' או שאלו טרוריסטים ורוצחים?".

נסראללה התייחס גם להפיכה בתימן ואמר כי "אנו מגנים שוב את ההתקפה הסעודית-אמריקאית על תימן, בשעה שהעולם כולו שותק. הסעודים לא ישיגו את מטרותיהם. כולם רואים כעת שאיראן היא ידידתו של העם בתימן, בעוד הקואליציה בהובלת סעודיה היא אויב נתעב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully