וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליטה שפרשה ממחוז תל אביב: "רות דוד התעללה בי"

עו"ד נינה בסן, לשעבר בכירה בפרקליטות, סיפרה בריאיון לאולפן וואלה! NEWS על תגובתה של החשודה בפרשת פישר למכרז לא תקין שעליו דיווחה: "היו בו פגמים מהותיים, אך כשהתרעתי ניסו לפטר אותי בהוראתה". דוד שוחררה למעצר בית

קרדיט צילום: אבי כהן, עריכה: ניר חן

נינה בסן, עורכת דין בכירה לשעבר בפרקליטות תל אביב, סיפרה בריאיון לאולפן וואלה! NEWS על התעמרות מצדה של עו"ד רות דוד, פרקליטת המחוז לשעבר, החשודה בעבירות שוחד ושיבוש הליכי חקירה בפרשת רונאל פישר. לדברי עו"ד בסן, היא נאלצה לפרוש מהפרקליטות על רקע מעשיה של דוד.

"חוויתי את נחת זרועה של רות דוד כשהייתי פרקליטה בכירה ב-2007", סיפרה בסן. "עם הפרישה, סברתי שכל מה שקרה אתי - ההתעללות שעברתי מצדה של רות דוד - יום יבוא, והדברים האלה יבשילו לכדי דברים חמורים יותר".

עוד בוואלה! NEWS:
בעלי מסעדת "סוהו" חשוד שהעביר שוחד לעו"ד פישר בתמורה למידע
חשד: רות דוד הציעה לפרקליט ציבורי משרה, כדי לפגוע בחקירה
רות דוד התעלפה בכניסה לבית המשפט; מעצרה הוארך בהיעדרה

עורכת הדין, רות דוד, מגיעה להארכת מעצר בבית משפט השלום בירושלים, מאי 2015. טלי מאייר
רות דוד בבית המשפט, שלשום/טלי מאייר

בסן סיפרה על חשד שהיה לה בנוגע למכרז שנוהל בצורה לא תקינה, אולם כשניסתה להתריע על כך קיבלה בתגובה כתף קרה. "חשתי שהמכרז מתנהל לא כשורה, שיש בו פגמים מהותיים", אמרה. "פניתי לנציבות שירות המדינה, ומהרגע שהגשתי את התלונה החלה ההתעללות מרות דוד". לדבריה, "היו במכרז פגמים מהותיים, אבל כשהתרעתי בודדתי וניסו לפטר אותי בהוראתה".

"נשלחו ממני כל התיקים הראויים שהולמים את מעמדי כפרקליטה בכירה", הבהירה בסן. "הועברתי לעניינים איזוטריים. דוד שלחה מכתבים למשרד המשפטים שבהם ביקשה לזרוק אותי מהפרקליטות, שהייתה כל עולמי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

את תגובת רות דוד ועורך דינה יאיר גולן לא ניתן היה להשיג. בתוך כך, דוד שוחררה אתמול למעצר בית בהתאם לתנאים שקבע בית המשפט. החקירה בעניינה צפויה להימשך גם בימים הקרובים. היא חשודה ששיתפה פעולה עם פישר ובכך שיזמה פגישה עם עדת המדינה יממה לפני מעצר החשודים בפרשה.

(עדכון ראשון: 22:07)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully