וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: רות דוד הציעה לפרקליט ציבורי משרה, כדי לפגוע בחקירה

11.5.2015 / 7:02

במח"ש חושדים שדוד הציעה לניסים מרום, פרקליט בכיר במחוז תל אביב, משרה פרטית כדי "לנטרל" את מעורבותו בחקירת חברת הבנייה "ב. יאיר". מרום דיווח לממוניו בזמן אמת, ואתמול מסר עדות בענין

צילום: מור שאולי, גדעון צנטנר; עריכה: טל רזניק

פרקליטת מחוז תל אביב לשעבר, רות דוד, שנחשדה עד כה בעבירות שוחד ובשיבוש הליכה חקירה בפרשת רונאל פישר, חשודה גם במתן שוחד לעובד ציבור. לפי החשד, דוד הציעה שוחד לפרקליט בכיר במחוז תל אביב, ניסים מרום, כדי לפגוע בחקירת חברת הבנייה "ב. יאיר", שבה היה מעורב. לפי עדותו של מרום עצמו, רות הציעה לו לכאורה לעזוב את תפקידו בעבור משרה טובה יותר. במח"ש ציינו אמש (ראשון) כי הפרקליט זומן למסור עדות, ולא נחקר באזהרה, שכן דיווח על ההצעה בזמן אמת לממונים עליו.

עורכת הדין, רות דוד, מגיעה להארכת מעצר בבית משפט השלום בירושלים, מאי 2015. טלי מאייר
דוד מגיעה לבית המשפט, אתמול/טלי מאייר

אתמול הוארך מעצרה של דוד ביממה נוספת, בסיומה היא תשוחרר למעצר בית. עוד נקבע כי אסור לה לעסוק במקצוע למשך חודשיים. לפי החשד, היא קיבלה כספים לא כשרים בזמן שייצגה את ביטון, לאחר שהתפוצצה פרשת "ב. יאיר". במח"ש חושדים כי דוד קיבלה כספים מעו"ד פישר. דוד טוענת כי היא לא ייצגה את ביטון, אולם פרקליטו, עו"ד איתן פלג, טען כי ביטון "ראה אותה כעורכת דינו".

אתמול הותר לפרסום כי הקבלן הבכיר החשוד במעורבות בפרשת רונאל פישר הוא יאיר ביטון. בית משפט השלום בירושלים הורה להאריך את מעצרו בארבעה ימים. ביטון, בעלי חברת ב.יאיר, חשוד בתיווך לשוחד לקובי כחלון, אחיו של שר האוצר המיועד משה כחלון, ובשיבוש הליכי חקירה. ביטון, שהיה דרוש לחקירה, נחת אתמול לאחר ששהה עד כה בחו"ל, ונלקח לחקירה במח"ש. במהלך הדיון נערכו עימותים בין ביטון לבין כחלון. הקשר בין ביטון לפרשה פורסם לראשונה בוואלה!NEWS.

  • עוד באותו נושא:
  • רות דוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully