וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי מסעדת "סוהו" חשוד שהעביר שוחד לעו"ד פישר בתמורה למידע

בעלי המסעדה המוכרת בראשון לציון נחקר במשרדי מח"ש בחשד שהעביר לעו"ד פישר כספים בתמורה לקבלת מידע מתוך חקירה סמויה נגדו. חברו רועי בר, היועץ המשפטי של העירייה, נחקר אף הוא בפרשה

סוהו ראשון לציון פרשת רונלאל פישר. ראובן קסטרו
מקום בילוי קבוע עבור פוליטיקאים רבים. מסעדת "סוהו"/ראובן קסטרו

בעלי מסעדת "סוהו" הידועה בראשון לציון, ארז מוסצו, נחקר היום (שני) במחלקת לחקירות שוטרים (מח"ש) בפרשה נוספת שאליה נקשר שמו של עורך הדין רונאל פישר. בדומה לחשודים נוספים בפרשת השוחד המסועפת, מוסצו חשוד שהעביר כספים לפישר בתמורה לקבלת מידע מתוך חקירה סמויה שנוהלה נגדו במשטרה. מוסצו שוחרר בתום חקירתו.

מסעדת "סוהו" באזור התעשייה הישן של ראשון לציון נחשבת למוסד ותיק ומוכר בעיר, ושורה ארוכה של פוליטיקאים, ספורטאים ודוגמניות סועדים בה דרך קבע. הבעלים חולשים על רשתות מזון ומסעדות נוספות בגוש דן.

עוד בוואלה חדשות:
רפ"ק מלכה לא יהיה עד מדינה: "לקחתי אחריות, צריך לשלם על המעשים"
חשד: רות דוד הציעה לפרקליט ציבורי משרה, כדי לפגוע בחקירה
מקורב לצמרת: כשרונאל פישר הציע לקשר ביני לבין המפכ"ל

הארכת מעצר לעו"ד רונאל פישר בשלום ירושלים, מאי 2015. נועם מושקוביץ
רונאל פישר מובא לדיון בהארכת מעצרו/נועם מושקוביץ

במח"ש הצהירו כי בכוונתם להכליל את פרשת "סוהו" בכתב האישום המתגבש נגד פישר. על פי החשד, עו"ד פישר פעל יחד עם רב-פקד ערן מלכה מלהב 443, והעביר מידע פנימי מחקירות משטרתיות לחשודים שהעבירו לו שוחד לכאורה בתמורה לכך. עם לקוחותיו של פישר המעורבים בפרשה נמנים מו"ל "מעריב" לשעבר עופר נמרודי, הקבלן יאיר ביטון ומנכ"ל חברת "נתיבי ישראל" לשעבר שי ברס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוסצו הוא גם חבר טוב של עו"ד רועי בר, היועץ המשפטי של עיריית ראשון לציון ולקוח של פישר בעבר, שנחקר אף הוא במסגרת הפרשה בחשד לניגוד עניינים ולקבלת שוחד. מחקירת מח"ש עולה כי פישר סיפק לכאורה למשטרה מידע מודיעיני על בר, ועל פי החשד פישר ורפ"ק מלכה סחטו יחד את עו"ד בר כדי לסגור את החקירה שנפתחו נגדו ונוהלה על ידי מלכה.

עו"ד רות דוד כשנה לאחר פרישתה מפרקליטות מחוז תל אביב, במשרד הפרטי שהקימה, ינואר 2012. אייל טואג, הארץ
שוחררה למעצר בית. עו"ד רות דוד/הארץ, אייל טואג

בתוך כך, עו"ד רות דוד, פרקליטת מחוז תל אביב לשעבר החשודה בעבירות שוחד ושיבוש הליכה חקירה, שוחררה היום למעצר בית בהתאם לתנאים שקבע בית המשפט. החקירה בעניינה צפויה להימשך גם בימים הקרובים. היא חשודה ששיתפה פעולה עם פישר ובכך שיזמה פגישה עם עדת המדינה יממה לפני מעצר החשודים בפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully