וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 3 במצב אנוש עם חבלות - ואיש לא בא לבקרו בבית החולים

בבית החולים שיבא טרם נקבע אם הפציעות של הילד מאלעד, שאושפז בסוף השבוע עם פגישה רב מערכתית, נגרמו ממחלה או מפגיעה מכוונת, כפי שחושדים במשטרה. פרקליטו של אביו, החשוד בהתעללות: "מכחיש כל פגיעה בבנו"

הורי התאומים שאושפזו נעצרו בחשד להתעללות. טל אנגלנדר
המחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים שיבא/טל אנגלנדר

הרופאים בבית החולים שיבא בתל השומר עדיין מנסים היום (ראשון) לקבוע את הגורם לפציעותיו של הילד בן השלוש מאלעד שאושפז בסוף השבוע במחלקה לטיפול נמרץ. הילד שוכב במיטתו ללא קרובי משפחה, ואיש לא בא לבקרו כשהוא סובל מפגיעה רב-מערכתית וטרם יצא מכלל סכנת חיים. על פי אביו של הילד, שנעצר בחשד להתעללות, בנו סובל ממחלות רבות, וכעת מנסים בבית החולים להבין אם פציעותיו נגרמו מפגיעה מכוונת או ממצבו הרפואי.

האב החשוד אמר כי אינו יודע מדוע הוא נעצר. "יש לי שמונה ילדים שאני מטפל בהם במסירות נפש, יש גם ילדים מוגבלים שאני מטפל בהם. אני עוזר לילדים נזקקים, אז אפגע בבני שהוא בשר מבשרי?" אמר האב, בן 54. "אין לי יום ולא לילה. הילד הזה כל כך חשוב לי, הוא ישן עליי. על מה אני אשב במעצר? אני מיום חמישי מתפלל שבורא עולם ייקח אותי ולא את הילד. שאני אפגע בבן שלי?"

עוד בוואלה! NEWS:
האוצר נגד הרחבת הממשלה: "פוגע ביעילות המגזר הציבורי"
המשטרה נערכת להפגנה אלימה; מובילי מחאת יוצאי אתיופיה: "אין כזו"
אבי הצעיר שהותקף בידי שוטר באשדוד: "מזל שהיה תיעוד"

עו"ד יזהר קונפורטי, המייצג את האב מטעם הסניגוריה הציבורית מסר: "מדובר בילד הסובל ממחלות רבות מיום היוולדו, וכתוצאה מכך הוא אושפז כמה פעמים. במקרה האחרון האב הזעיק אמבולנס לאור הידרדרות חמורה במצבו הרפואי של הבן. מדובר באב שמטפל במסירות בכל בעיותיו הרפואיות של הבן מאז היוולדו. כמו כן, חשוב לציין כי האב מעולם לא נחשד בפגיעה במי מילדיו. הוא משתף פעולה באופן מלא עם החוקרים ומכחיש כל פגיעה בבנו".

"משפחה חמה ואוהבת"

מאז הוארך מעצרו של האב אמש, בעיר מגוריו פועלים לסייע למשפחה ולשאר הילדים שנותרו בבית. ביום שישי, זמן קצר לאחר שנעצרו ההורים לחקירה, השכנה בבניין מגוריה של המשפחה קלטה אליה את שבעת הילדים הנוספים של בני הזוג ואירחה אותם בשבת. עוד בטרם נעצר מיהרו אחרים לסייע למשפחה באוכל לשבת. בהודעה שהועברה בקבוצות ווטסאפ נכתב: "חברים יקרים, מקרה מצער של ילד בן שלוש הנמצא במצב קריטי ביותר. הוריו צמודים אליו. השכנים היקרים לביתם את הילדים, אך אינם מסוגלים להתארגן פיזית. אנא. בואו נרים את זה לכבוד השבת".

סגן ראש העיר אלעד, צוריאל קריספל, אמר כי הוא נמנע מלהביע את דעתו בסיפור עד לסיומה של החקירה. עם זאת, לדבריו, יש להימנע מ"הסקת מסקנות חפוזות". קריספל ציין כי פציעתו של הילד קשה, אך משיחות שקיים עם השכנים "מדובר במשפחה חמה ואוהבת", אך הוא סייג ואמר: "אני כמובן לא חותם על שום דבר". לדבריו, לטענת המשפחה הילד נפל ביום רביעי או חמישי, הוא ככל הנראה נפגע פגיעה פנימית אך זו לא נחזתה במבט חיצוני, ומצבו החמיר בשלב מאוחר יותר. "תנו למשטרה ולגורמי הרווחה לעשות את מה שהם מחויבים לעשות, תוך כדי תפילה לשלום הילד ולבריאותו השלימה", סיכם קריספל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"תנו למשטרה ולגורמי הרווחה לעשות את מה שהם מחויבים לעשות". צוריאל קריספל/מערכת וואלה!, צילום מסך

הילד הובא בסוף השבוע לבית החולים כשהוא סובל מחבלות פנימיות ומצבו קשה אך יציב. בית החולים עדכן את המשטרה על אשפוז הילד, הסובל ממוגבלויות, לאחר שחשדו כי הותקף. האב מוכר למשטרה מעבירות אלימות בעבר, ולכן המשטרה חושד כי הוא מעורב בגרימת החבלה. האם, בת 32, שוחררה בתום חקירתה למעצר בית מחוץ לאלעד. שבעת אחיו של הילד הועברו על ידי שירות הרווחה למשפחות קלט, וייתכן שחוקרי ילדים יגבו מהם עדות בהמשך כדי להבין מה התרחש בבית כשהילד נפצע. חקירת האירוע הועברה לידי צוות חקירה מיוחד שרון בפיקודו של פקד גרגורי צוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully