וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד להתעללות באלעד: בן 3 אושפז במצב קשה; האב נעצר

10.5.2015 / 9:21

הילד אושפז במהלך סוף השבוע בבית החולים שיבא, כשהוא סובל מחבלות פנימיות. הוריו נעצרו ובחקירתם טענו שהוא נחבל לאחר שנפל. מעצרו של האב הוארך בשלושה ימים, והאם שוחררה למעצר בית מחוץ לעיר

בית החולים שיבא בתל השומר. ניב אהרונסון
בית החולים בתל השומר/ניב אהרונסון

ילד בן שלוש מאלעד אושפז במהלך סוף השבוע בבית החולים שיבא שבתל השומר כשהוא סובל מחבלות פנימיות ומצבו קשה ויציב. בית החולים עדכן את המשטרה על אשפוז הילד, שסובל ממוגבלויות, לאחר שחשדו כי הותקף. הוריו של הילד נעצרו ונחקרו. בחקירתם הכחישו כי הילד עבר התעללות וטענו שהוא נחבל לאחר שנפל.

בית משפט השלום בראשון לציון האריך אמש (שבת) בשלושה ימים את מעצרו של האב, בן 54. האב מוכר למשטרה מעבירות אלימות בעבר ולכן חושדים החוקרים כי הוא מעורב בגרימת החבלה. האם, בת 32, שוחררה בתום חקירתה למעצר בית מחוץ לאלעד. שבעת אחיו של הילד הועברו על ידי שירות הרווחה למשפחות קלט וייתכן שחוקרי ילדים יגבו מהם עדות בהמשך, כדי להבין מה התרחש בבית כשהילד נפצע. חקירת האירוע הועברה לידי צוות חקירה מיוחד שרון בפיקודו של פקד גרגורי פוקס.

עוד בוולאה! NEWS:
פרשת רונאל פישר: דמות מפתח בחקירה עשויה לחזור היום לארץ
היום: שרה נתניהו תעיד במשפט אב הבית נגד מעון ראש הממשלה
תיעוד: בן 18 הותקף על ידי שוטר בחוף הים באשדוד

במרץ 2014 נעצר זוג הורים מנתיבות בחשד שפגעו בבנם הפעוט בן השנתיים. הצוות הרפואי בבית החולים ברזילי שבאשקלון דיווח על חשד להתעללות לאחר שהאב הביא לשם את הבן כשהוא סובל מכוויות מגהץ קשות בכל חלקי גופו.

חוקרי תחנת משטרת נתיבות הגיעו לבית החולים ובתום תחקור ראשוני עצרו את האב והעבירו אותו לחקירה. לאחר מכן נעצרה גם האם. שתי בנות נוספות של זוג ההורים הועברו לטיפול גורמי הרווחה של עיריית נתיבות. במשטרה ציינו כי ההורים אינם משתפים פעולה עם החוקרים. מפקד תחנת נתיבות, סגן-ניצב מאיר לנקרי, ציין כי מדובר בהתעללות קשה בקטין חסר ישע וכי ישנן עוד פעולות חקירה שיש לבצע.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully