וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: בן 18 הותקף על ידי שוטר בחוף הים באשדוד

10.5.2015 / 0:49

בסרטון שפורסם בחדשות 10 נראה שוטר מתחנת אשקלון מתקיף צעיר בחוף הים. לטענת חבריו של הצעיר, השוטר התנכל לחבורה שישבה בחוף הים עם בקבוקי אלכוהול. מח"ש תפתח בחקירת המקרה

צלמים זמניים מורשים

המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) תחקור אירוע תקיפה לכאורה של צעיר בן 18 בידי שוטר בחוף הים באשדוד - כך נמסר אמש (שבת) ממשטרת מרחב לכיש. בסרטון שפורסם אתמול בחדשות 10 נראה הצעיר מותקף על ידי שוטר מתחנת אשקלון. לטענת חבריו של הצעיר, השוטר התנכל לחבורה שישבה בחוף הים עם בקבוקי אלכוהול.

לטענת הצעירים, הם בילו בחוף הים ובשלב מסוים הגיעה לאזור ניידת משטרה. השוטרים ביקשו מהם לנקות את האזור שלכלכו בבקבוקים, לדברי השוטרים. למרות שהצעיר החל לנקות, חבריו טענו כי השוטר התוקף "לא היה מרוצה מקצב העבודה" וביקש לעצור אותו. בשלב זה ניסה הצעיר להתנער מהשוטר, אולם זה תקף אותו על פי החשד.

הצעירים סיפרו כי השוטר החל לחנוק אותו, וכשהצעיר ניסה להתנגד, השוטר תקף אותו באגרופים ובבעיטות. ממשטרת מרחב לכיש נמסר כי בהנחיית מפקד המרחב ניצב-משנה אלי כזרי האירוע עבר לחקירת מח"ש, והובהר: "אנחנו מוקיעים כל אלימות כלפי אזרחים".

אביו של הנער העצור סיפר לחדשות 10: "השוטר הבין שהוא בבעיה קשה להסביר את צילום הסרטון, אז הוא זימן פקח של העירייה כדי שייתן לנער דוח על לכלוך. הגיע פקח מהעירייה והביא לו דוח על 475 שקל, כאילו שהוא לא אסף את הלכלוך סביבו. השוטר אמר לו 'בוא' והכין אזיקים, הוא רצה לעשות הצגה, אבל הוא (הצעיר) אמר: 'אני בכלל לא מתנגד'".

עוד בוואלה חדשות:
"דנינו נקמן": אחרי המתקפה על המפכ"ל - במשטרה משיבים אש
שימוע לקראת אישום נגד שוטרים שחישמלו עבריין בטייזר
השופט ביקר את המשטרה: "התרכזו במסיתים במחאת יוצאי אתיופיה"

(עדכון ראשון: 21:49)

לפניות לכתב: yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully