וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי הצעיר שהותקף בידי שוטר באשדוד: "מזל שהיה תיעוד"

במח"ש פתחו בחקירה בעקבות הסרטון שבו תועד לכאורה שוטר כשהוא תוקף בן 18 בחוף הים באשדוד. לדברי אביו, הוא לא עשה דבר שיצדיק זאת. "תפסו אותו בכוח בצוואר וכופפו אותו", סיפר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS

באדיבות ערוץ 10

אביו של הצעיר בן ה-18 שתועד כשהוכה על ידי שוטר בחוף הים באשדוד טוען כי בנו לא עשה דבר שיצדיק את התקיפה. "הבן שלי ילד טוב שלא שותה אלכוהול", טען האב, ברנרד כהן, בריאיון לאולפן וואלה! NEWS. "מזל שהיה צלם שתיעד את האירוע, אחרת אף אחד לא היה מאמין לבן שלי".

האב תיאר את השתלשלות האירועים, כפי שסיפר לו בנו: "הגיעו פקח ושוטר וביקשו מהם לאסוף את הזבל. הבן שלי אסף, וכשאמרו להם לנקות עוד, הוא המשיך לנקות. הוא לא עשה שום דבר שהצדיק את ההתנפלות עליו. תפסו אותו בכוח בצוואר וכופפו אותו". לדבריו, מהמחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש), שפתחה בחקירת האירוע, כבר יצרו קשר עם בנו. "הם ביקשו ממנו להגיע להעיד, הוא יעשה את זה אחרי שיתאושש מהאירוע", סיפר.

עוד בוואלה! NEWS:
המשטרה נערכת להפגנה אלימה; מובילי מחאת יוצאי אתיופיה: "אין כזו"
פרשת רונאל פישר: דמות מפתח בחקירה חזרה הבוקר לארץ
חשד להתעללות באלעד: בן 3 אושפז במצב אנוש; האב נעצר

בן 18 הותקף על ידי שוטר בחוף הים באשדוד, מח"ש תפתח בחקירה. מערכת וואלה! NEWS
השוטר תוקף את הצעיר באשדוד/מערכת וואלה! NEWS

בסרטון שפורסם אתמול בחדשות 10 נראה הצעיר מותקף על ידי שוטר מתחנת אשקלון. לטענת חבריו של הצעיר, השוטר התנכל לחבורה שישבה בחוף הים עם בקבוקי אלכוהול. לטענת הצעירים, הם בילו בחוף הים ובשלב מסוים הגיעה לאזור ניידת משטרה. השוטרים ביקשו מהם לנקות את האזור שלדברי השוטרים הם לכלכו בבקבוקים. אף שהצעיר החל לנקות, חבריו טענו כי השוטר התוקף "לא היה מרוצה מקצב העבודה" וביקש לעצור אותו. בשלב זה, לדבריהם, ניסה הצעיר להתנער מהשוטר, אולם זה תקף אותו.

הצעירים סיפרו כי השוטר החל לחנוק את חברם, וכשניסה להתנגד, השוטר תקף אותו באגרופים ובבעיטות. ממשטרת מרחב לכיש נמסר כי בהנחיית מפקד המרחב ניצב-משנה אלי כזרי האירוע עבר לחקירת מח"ש, והובהר: "אנחנו מוקיעים כל אלימות כלפי אזרחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully