וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודה: "הממשלה החדשה קיצונית ומסוכנת לאזור כולו"

יו"ר הרשימה המשותפת אמר בריאיון לעיתון "א-שרק אל-אווסט" כי "הרכב הממשלה וההתבטאויות של חבריה הבכירים מבשרים על כך שהיא תגביר את רף האלימות והדם". לדבריו, "ניאבק בהריסת הבתים בדרכים חדשות"

צילום: מור שאולי, עריכה: שניר דבוש

יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה, טען כי "הממשלה החדשה שהרכיב בנימין נתניהו מסוכנת לערביי ישראל ולאזור כולו". בריאיון שהעניק עודה לעיתון "א-שרק אל-אווסט" היוצא לאור בלונדון ופורסם היום (שבת), אמר: "הרכב הממשלה וההיסטוריה וההתבטאויות של חבריה הבכירים מבשרים על כך שזו תהיה ממשלה קיצונית שתגביר את רף האלימות והדם, הן בקרב ערביי ישראל והן ברצועת עזה, בגדה המערבית ובלבנון".

"אני בספק רב אם יתרחש שינוי חיובי במדינה או באזור", הוסיף עודה. לדבריו, הרשימה המשותפת ניסתה לקיים דיאלוג עם הממשלה כדי לעצור את הריסת הבתים הגוברת במגזר הערבי. דיאלוג זה לא צלח, ועודה הבהיר כי הרשימה "תפנה להיאבק בבעיה בדרכים חדשות, במישור המקומי והבינלאומי".

עוד בוואלה חדשות:
"גזענית וקיצונית": הפלסטינים מגיבים לממשלת נתניהו החדשה
לפיד: "הרצוג עדיין מחכה שנתניהו יצרף אותו למסיבה"
בכיר פלסטיני: "מופעל עלינו לחץ כבד לחידוש המו"מ עם ישראל"

איימן עודה בהפגנה של ערבים נגד הריסת בתים, כיכר רבין. אפריל 2015. ניב אהרונסון
עודה בהפגנה נגד הריסת בתים במגזר הערבי, כיכר רבין/ניב אהרונסון

כמו כן, חשף עודה כי מנהיגי מפלגות האופוזיציה בכנסת ה-20 יתכנסו ביום שני הקרוב על מנת להחליט על "דרכי תיאום ושיתוף פעולה" למען הפלת ממשלתו החדשה של נתניהו. ח"כ איציק שמולי (המחנה הציוני) תקף היום אף הוא את ממשלתו של נתניהו. "לא ברור איך הצליח הקוסם נתניהו להפוך ניצחון מפואר לכתב כניעה מביש", אמר באירוע "שבתרבות" בגבעתיים. לדבריו, הפעם הימין יצטרך להסתדר בלי הבייביסיטר השמאלני התורן שבא לנקות אחריו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
מנהיגי האופוזיציה יתכנסו ביום שני על מנת להחליט על "דרכי תיאום ושיתוף פעולה"

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד אמר באירוע "שבתרבות" בתל אביב כי "יש עתיד תוביל אופוזיציה נחושה". לדבריו, "קורים פה דברים נוראים בשבועות האחרונים. מוכרים את המדינה ובוז'י וחבריו במפלגה שותקים". בהמשך התייחס לפיד ליחסיו עם יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, ואמר: "ברכתי אותו על כך שוויתר על תפקיד שר החוץ בגלל העקרונות שלו. ליברמן ואני משתפים פעולה כבר הרבה זמן, ונמשיך לעשות זאת יחד באופוזיציה".

בתוך כך, בכיר הרשות הפלסטינית והאחראי על המשא ומתן עם ישראל, סאיב עריקאת, אמר היום בריאיון לתחנת הרדיו הפלסטינית "מואטני" כי הממשלה החדשה בישראל "תהרוס את פתרון שתי המדינות". לדבריו, "הממשלה החדשה תגביר את הקיצוניות ואת חוסר היציבות באזור, ותפעל לחבל בתהליך השלום". עריקאת קרא לקהילה הבינלאומית "להסיר את הגנתה מישראל" במועצת הביטחון ובמוסדות הבינלאומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully