וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לניסיון רצח: מנהל בית ספר בדרום נורה; מצבו אנוש

30.4.2015 / 8:21

הפצוע, איש חינוך מכסייפה בן 43, הובהל למרפאה ביישוב הבדואי לאחר שנורה בפלג גופו העליון, ומשם פונה לבית החולים סורוקה שבבאר שבע. ככל הידוע, הירי לא נעשה על רקע היותו מנהל בית ספר. החקירה הועברה לימ"ר נגב

צילום: אחמד אבו סוויס, עריכה: גדי וינסטוק

מנהל בית ספר יסודי במועצה המקומית כסייפה נורה הבוקר (חמישי) ביישוב הבדואי, ככל הנראה בדרכו למוסד החינוכי, ופונה במצב אנוש לבית החולים. הוא נמצא מוטל ירוי סמוך לבניין המועצה. כוחות משטרה הגיעו למקום ומבצעים סריקות באזור, והרקע לאירוע נבדק. ככל הידוע, האירוע אינו קשור לתפקידו כמנהל בית הספר.

סמוך לשעה 07:40 התקבל דיווח במוקד נגב על פצוע בן 43 שהובא למרפאה כללית א' ביישוב, עם פצעי ירי בפלג גופו העליון. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום פינו אותו במצב אנוש לחדר הלם בבית החולים סורוקה שבבאר שבע.

מהמשטרה נמסר כי בתום הערכת מצב בפיקודו של מפקד מרחב נגב, תת-ניצב אמנון אלקלעי, הוטלה החקירה על היחידה המרכזית (ימ"ר) נגב. לדבריו, מדובר באירוע חמור של ירי בשעות הבוקר בעת שתלמידים היו בדרכם לבית הספר, ורק במקרה לא נפגעו נוספים. עוד הוסיף כי במשטרת המחוז הדרומי פועלים בכל הקשור לאחזקה ושימוש בנשק בלתי חוקי, ותפעל באפס סובלנות כלפי המעוכבים ותביא למיצוי הדין עמם.

לקריאה נוספת:
החשד לאונס קבוצתי בבסיס צה"ל: "ראיתי אותה בוכה במגורים"
הסנקציות הפליליות יוסרו ואכיפת לימודי הליבה תידחה: הישגי החרדים
"לא ננהל מלחמה עם פינצטה בשם ערכי אדם"

ירי לעבר מנהל ביה"ס בכסייפה, אפריל 2015. חטיבת דובר המשטרה
סימני הירי על מכוניתו של מנהל בית הספר. כסייפה, הבוקר/חטיבת דובר המשטרה

פרמדיק מד"א אביתר, שטיפל בפצוע, סיפר: "בהגיענו למרפאת קופת חולים 'כללית' ביישוב כסייפה מצאנו פצוע עם פצעי ירי בפלג גוף עליון. מיד החלנו בפעולות ראשוניות מצילות חיים, ופינינו אותו מורדם ומונשם במצב אנוש לחדר הלם בית חולים סורוקה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ירי לעבר מנהל ביה"ס בכסייפה, אפריל 2015. חטיבת דובר המשטרה
הפצוע פונה מורדם ומונשם לבית החולים. זירת הירי/חטיבת דובר המשטרה

באוגוסט האחרון נורה למוות מנהל בית הספר "עמל" בטייבה, יוסף חאג' יחיא. לפי כתב האישום, ואהל קעיק, תושב העיר, מנהל מזנון בבית הספר, ירה למוות ביחיא במשרדו עקב אישור הקמת מזנונים מתחרים, שפגעו בהכנסתו. קעיק, נכתב, הגיע רעול פנים ולבוש במעיל שחור לבית הספר, טיפס לקומה השנייה של אחד המבנים, חלף על פני חדר המזכירה, ונכנס לחדרו של חאג' יחיא אשר ישב אותה שעה יחד עם שלושה מורים - וירה באקדח לעבר פלג גופו העליון מספר רב של קליעים, אשר פגעו בראשו ובחזהו. המנהל מת במקום, וקעיק נמלט מהאזור. במצלמות האבטחה הוא נראה לכאורה במגרש החנייה, נכנס לכלי רכב מסוג טנדר "סובארו" ועוזב את המקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully