וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: 3 גברים ניסו להבריח למצרים סמים בשווי מיליון שקל

6.4.2015 / 3:11

שלושת הנאשמים, תושבי הפזורה הבדואית, נעצרו לפני כשבועיים לאחר שנתפסו בעת ניסיון ההברחה. השלושה נעצרו בתום מרדף שכלל גם סיוע של מסוק, כשברכבם שלושה שקים המכילים יותר מ-60 קילוגרמים של חשיש

מריחואנה רפואית במדינת אורגון, ארצות הברית. רויטרס
"הפעילות לסיכול הברחות סמים דרך הגבולות בדרום מתקיימת לאורך כל השנה"/רויטרס

כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים הוגש אתמול (ראשון) נגד שלושה גברים בגין ניסיון הברחת יותר מ-60 קילוגרמים של חשיש דרך גבול מצרים וירדן בשווי של יותר ממיליון שקלים.

השלושה נעצרו ב-22 במרץ על ידי לוחמי יחידת מגן, יחידת מסתערבים (ימ"ס) דרום וחיילי אוגדת 80, במסגרת פעילות ממושכת נגד רשת הברחות סמים שפעלה בגבולות ירדן ומצרים. שלושת הנאשמים נצפו במהלך ביצוע ההברחה בגבול מצרים, אז כוחות הביטחון ביקשו מהם לעצור. השלושה החלו לברוח ונפתח מרדף שכלל גם סיוע של מסוק. בתום המרדף הצליחו הלוחמים לעצור את שלושת הגברים, שבהם גם אדם החשוד כי הוא משמש ראש רשת ההברחות. ברכבם של שלושת הנאשמים, תושבי הפזורה הבדואית, נתפסו שלושה שקים מלאי חשיש בכמות הנאמדת ביותר ממיליון שקלים.

עוד בוואלה חדשות:
שטייניץ לוואלה: "כשאתה מכין אופציה צבאית זה למקרה שתצטרך להשתמש בה"
שוטר מואשם שהטריד נערות בסקייפ: "מסוגלת להרים חולצה?"
סוריה: דאעש נסוג, אך מצבם של הפליטים בירמוכ רק מחריף

מפקד יחידת מגן, סגן-ניצב נועם קייזר ציין כי הפעילות לסיכול הברחות סמים דרך הגבולות בדרום מתקיימת לאורך כל השנה, תוך שילוב זרועות עם הכוחות המקצועיים שפועלים שם. עוד הוא הוסיף כי הנחישות והחתירה למגע של הלוחמים היא שהביאה למעצרם של הגברים שניסו להימלט מהמקום כשהבחינו בהם.

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully