וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטר מואשם שהטריד נערות בסקייפ: "מסוגלת להרים חולצה?"

6.4.2015 / 1:27

השוטר, בן 54 מבת ים, הואשם בעבירות מין דרך האינטרנט, לאחר שהיה מנסה לשכנע קטינות לשוחח עמו בתכנת הסקייפ ולצלם את גופן. לבסוף, נלכד בפעילות משטרתית שבמהלכה שוטרת התחזתה לילדה בת 13

גבר מול מחשב בחושך. ShutterStock
"את קטינה, נכון, לא חסרים מקרים כאלה כדי להסתבך, מבינה?"/ShutterStock

רב סמל בכיר במשטרה, בן 54 מבת ים, הואשם אתמול (ראשון) בעבירות מין בקטינות דרך האינטרנט. על פי כתב האישום שהוגש לבית משפט השלום בתל אביב על ידי המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש), השוטר עבר עבירות של הטרדה מינית, ניסיון למעשה מגונה וניסיון להטרדה מינית. מתואר כי השוטר היה נכנס לצ'אטים באינטרנט בעשרות הזדמנויות שונות ואימץ לעצמו זהות בדויה שבה תיאר עצמו כצעיר יותר. עוד נכתב כי היה תר אחר גולשות שהתרשם כי הן קטינות, ומשרכש את אמונן, היה מבקש מהן להמשיך את השיחה באמצעות תוכנת סקייפ. בשלב זה, החלו בין הנאשם לקטינות התכתבויות בעלות תוכן מיני.

כתב האישום מגולל כי בחודש ינואר בשעת לילה, שוחח השוטר עם נערה בת 14 בסקייפ בעקבות התכתבות קודמת ביניהם בצ'אט. במהלך השיחה, שאל אותה השוטר אם היא "מאותן בנות שמחפשות לסבך בנים", והסביר: "את קטינה, נכון, לא חסרים מקרים כאלה כדי להסתבך, מבינה?". כמו כן, הוא שאל אותה לגבי התנסויותיה המיניות, אם היא לבושה, וציין כי הוא עצמו לבוש בתחתונים בלבד. אז, שאל אם תרצה לצפות בו. הנערה הסתייגה, והוא טען בפניה כי לא מדובר במעשה אסור.

בהמשך, ביקש שתשלח לו תמונה חושפנית שלה, והנערה הפעילה את המצלמה בשיחה, בעודה לבושה. השוטר שב ושאל אם היא רוצה לצפות בו כשהוא נוגע באיבר מינו, ונענה בשלילה. "בסוף אכנס לכלא בגללך? יבואו לעצור אותי בגלל קטינה", כתב לה. עם קטינה נוספת בת 14 המעשים היו חמורים יותר: השוטר נהג לנהל עמה שיחות בעלות תוכן מיני בוטה, במהלכן חשף את איבר מינו בפניה, נגע בו וכן הפציר בה לחשוף בפניו חלקי גוף אינטימיים.

עוד בנושא:
ארבע מכל חמש נשים בישראל הוטרדו מינית ברחוב
מנהל מחלקה הושעה בשל חקירת חשד שתקף מינית רופאה
חוקרי מח"ש גיבשו תשתית ראייתית לאישום נגד הסמפכ"ל לשעבר

אך המקרה שהביא ללכידתו של השוטר על ידי עמיתיו לארגון, היה במהלך מבצע שנערך בחודש פברואר במסגרת פעילות יזומה לאיתור עברייני מין באינטרנט. שוטרת התחזתה בצ'אט ל"ספיר 13", והשוטר החל לשוחח עמה כשהוא מציג את עצמו כגבר בן 33 בשם אופיר. בפתח השיחה, שאל אותה השוטר בת כמה היא, ולאחר שענתה לו שהיא בת 13 בלבד, שאל אם תסכים להפעיל מצלמה כדי שיוכל לראותה. השניים התכתבו תוך שהם צופים זה בזה, כש"ספיר" חשפה רק חלק קטן מפניה למצלמה.

השוטר, שלא ידע כי טומנים לו פח, שאלה אותה אם תהיה "מסוגלת להרים חולצה", והציע לה לצפות באיבר מינו. בהמשך, הוא הפשיל את מכנסיו וחשף את האיבר שלו בפניה, וסיפר לה כי הוא נוהג לערוך שיחות וידאו עם ילדות נוספות בנות גילה וכי אחת מהן אף אוננה בפניו. בתום השיחה, הוא ביקש ממנה לסגור את חלונות מסך השיחה "כליל", כלשונו, כך שלא יוכלו להתחקות אחר השיחה. אלא שזה כבר היה מאוחר מדי עבור השוטר, שנתפס בשעת מעשה.

לפניות לכתבת גלי גינת: gali.gnt@walla.com

(עדכון ראשון: 23:02)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully