וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעיר שנעדר אותר בריא ושלם בקריית ארבע: "ביימו חטיפה"

ניב אסרף, בן 22 מבאר שבע, נמצא בוואדי בקריית ארבע, בסמוך לאזור שבו נראה לאחרונה אתמול בצהריים, כשברשותו שק שינה וקופסאות שימורים. המשטרה: רואים בחומרה את מעשה הקונדס. הוא וחברו יובאו הבוקר לדיון בהארכת מעצרם

ניב אסרף שנעדר באזור חברון, מרץ 2014. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
נעדר משעות הצהריים. ניב אסרף/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

לאחר שעות רבות של חיפושים, אותר הלילה (שישי) הצעיר ניב אסרף, בן 22 מבאר שבע, בוואדי בקריית ארבע כשהוא בריא ושלם. דובר צה"ל, תא"ל מוטי אלמוז, הבהיר כי לא מדובר באירוע על רקע לאומני, ושלל אפשרות שאסרף נחטף: "האירוע הוא פלילי, המשטרה תתרכז במישור הזה", אמר.

המשטרה הודיעה כי אסרף אותר כשברשותו קופסאות שימורים ושק שינה. לדברי המשטרה, "ה'נעדר' וחבריו ביימו חטיפה". הרקע למעשה טרם התברר, אך נמסר כי הדין ימוצה עם הצעירים עד תום. "משטרת ישראל מחוז ש"י רואה את מעשה הקונדס בחומרה וכי בזבוז משאבים וטרטור כלל מערכות הביטחון על אירוע כוזב, הינו אירוע חמור ביותר בדגש במציאות ביטחונית רגישה זו", נמסר. הוא וחברו יובאו היום לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בירושלים.

עוד על ההיעלמות באזור חברון:
חשש לחיי צעיר באזור חברון; הערכה: הרקע להיעלמות - פלילי
אזור חיפוש הנעדר: מעוז חמאס; יידוי אבנים לעבר כוחות צה"ל
דאגה בבית משפחת הנעדר: "נסע לאזור חברון במסגרת עבודתו"

אחיותיו של אסרף, סתיו וענבר, מסרו הלילה לוואלה חדשות כי הן מאושרות שנמצא בריא ושלם. "נהרוג אותו מכות", אמרו. "יש הקלה וחיוך, חג שמח". אמו מסרה: "אני מאושרת, אני בהיי, חזר לי החיוך, אני שמחה כל כך".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חגיגות בבית משפחתו של אסרף. אמו ואחותו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשעות הערב הגיעו נציגי הצבא לבית משפחתו של אסרף בבאר שבע, לאחר שנראה לאחרונה בין קריית ארבע לכפר בית ענון. בתחילה היה קיים חשש כבד לחייו והתחזקה ההערכה כי האירוע החל על רקע פלילי, וסופו על רקע לאומני. עם זאת, בסופו של דבר התברר כי מדובר היה בביום חטיפה.

בשעות אחר הצהריים התקבל דיווח לפיו שני צעירים, אסרף וחברו, נסעו בכלי רכב בין קריית ארבע לכפר בית ענון ומסיבה שאינה ברורה, הם עצרו בצד הדרך. אסרף יצא לכיוון הכפרים הסמוכים לבקש עזרה, כשהוא ללא טלפון נייד. בשעה 16:17, כחצי שעה לאחר שיצא אסרף לבקש עזרה, התקשר חברו למוקד 100 של המשטרה ודיווח על היעדרותו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
חיפוש אחר צעיר שנעדר, מרץ 2015. עומר מירון
כוחות הביטחון סורקים את האזור, הערב/עומר מירון

חברו של הצעיר שהיה עמו הועבר לחקירה במחוז ש"י של המשטרה. גורם במשטרה טען כי ישנן סתירות בעדותו. תחילה, טען בפני החוקרים כי השניים היו בדרכם למערת המכפלה. כעבור כמה דקות, טען שהיה תקר באחד מגלגלי הרכב. שתי הגרסאות נמצאו לא נכונות.

לפניות לכתב אמיר בוחבוט: amirbohbot@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully