וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזור חיפוש הנעדר: מעוז חמאס; יידוי אבנים לעבר כוחות צה"ל

האזור שאותו סורקים הכוחות המיוחדים בניסיון לאתר את הצעיר הישראלי שנעדר משעות הצהריים, זכור היטב לציבור הישראלי מהחיפושים אחר גיל-עד שאער, איל יפרח ונפתלי פרנקל בקיץ שעבר. במקביל לחיפושים, הפלסטינים מדווחים על מהומות בכפר סמוך

עריכה: מתן חדד צילום: זוהר גואטה

כוחות רבים, בהם כוחות מיוחדים, סורקים משעות הצהריים (חמישי) את הכפרים הסמוכים לחברון בניסיון לאתר את הצעיר שנעדר באזור. מדובר במעוז של ארגון חמאס, שזכור היטב לציבור הישראלי מחטיפת שלושת הנערים שאירעה רק ביוני אשתקד.

עוד בנושא צבא וביטחון:
חשש לחטיפה: חיפושים אחר ישראלי שנעדר באזור קריית ארבע
יריות, פיצוצים ומשא ומתן: ההקלטות מהפיגוע במלון סבוי נחשפות
החייל שנפצע בפיגוע: "הוא שלף סכין מהכיס, ריתקתי אותו בשניות"

החיפושים אחר הנערים התמקדו בעיקר במשולש הכפרים: בית ענון, חלחול ובית אומר. בסוף נמצאו גופותיהם של גיל-עד שאער, איל יפרח ונפתלי פרנקל באזור חירבת ארנב שמצפון מערב לחברון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כלי תקשורת פלסטיניים דיווחו כי משעות אחר הצהריים הוצתו שישה בתים ונפצעו כמה בני אדם באזור בית אומר. עדי ראייה מסרו לסוכנות הידיעות הפלסטינית "מען" כי עם תחילת החיפושים אחר הנעדר, פרצו מהומות בכפר, ככל הנראה בעקבות סכסוך בין משפחות. עוד נמסר כי הושלכו אבנים ונשמעו קולות ירי.כוחות הביטחון הפלסטיניים, על פי הדיווח, הוקפצו לאזור.

מפה בית ענון חלחול ומקום מציאת גופות שלושת הנערים. google maps, עיבוד תמונה
מפה בית ענון חלחול ומקום מציאת גופות שלושת הנערים/עיבוד תמונה, google maps

הצעיר מדרום הארץ נסע עם חברו בין קריית ארבע לכפר בית ענון ומסיבה שאינה ברורה, הם עצרו בצד הדרך והצעיר יצא לכיוון הכפרים הסמוכים לבקש עזרה, כשהוא ללא טלפון נייד. בשעה 16:17, כחצי שעה לאחר שיצא הצעיר לבקש עזרה, התקשר חברו למוקד 100 של המשטרה ודיווח על היעדרותו. כוחות משטרה וצבא סורקים את השטח וקיים חשש כי הוא נחטף. גורמים פלסטיניים טוענים כי יש חשש לחייו.

חברו של הצעיר שהיה עמו הועבר לחקירה במחוז ש"י של המשטרה. גורם במשטרה טען כי ישנן סתירות בעדותו. תחילה, טען בפני החוקרים כי השניים היו בדרכם למערת המכפלה. כעבור כמה דקות, טען שהיה תקר באחד מגלגלי הרכב. שתי הגרסאות נמצאו לא נכונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully