וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאגה בבית משפחת הנעדר: "נסע לאזור חברון במסגרת עבודתו"

קרובים וחברים הגיעו לבית משפחת הנעדר בן ה-22 מבאר שבע, שנראה לאחרונה בצהריים ליד קריית ארבע. דודו סיפר לוואלה חדשות: "אמו נסערת, זה נפל עלינו כרעם ביום בהיר"

עריכה: מתן חדד צילום: זוהר גואטה

הצעיר שנעדר משעות הצהריים באזור קריית ארבע הוא תושב באר שבע בן 22. בביתו בבירת הנגב מסתגרים הערב (חמישי) בני משפחה וחברים מודאגים. רוב הנוכחים, שנמצאים בסערת רגשות, אינם מוכנים לשוחח עם כלי התקשורת.

עוד באותו נושא:
חשש לחטיפה: חיפושים אחר ישראלי שנעדר באזור קריית ארבע
אזור חיפוש הנעדר: מעוז חמאס; יידוי אבנים לעבר כוחות צה"ל

מאיר פרץ, בן דוד של הנעדר, סיפר על התחושות הקשות. "זה נפל עלינו כרעם ביום בהיר", אמר. "עד שזה מגיע אליך זה מאוד קשה. אני מבקש מעם ישראל, רגע לפני חג הפסח, שאנו צריכים את הבן חופשי, בריא ושלם איתנו. אני מבקש מכל עם ישראל להרבות בתפילות. הבנתי שהוא יצא לעבודה ואחר כך אמר לאמו שהוא נוסע למערכת המכפלה. אין לנו עוד פרטים מהמשטרה והצבא".

בן דוד של הנעדר, מאיר פרץ.
בן הדוד מאיר פרץ, הערב

חברת המשפחה סיפרה כי רק לפני חודש הייתה בר מצווה לאחיו הקטן של הנעדר. "אני יודעת שרק היום או אתמול הוא התחיל לעבוד בקק"ל", טענה. "יש לו שתי אחיות ואח. הוא הילד השני במשפחה".

ביתו של הנעדר בבאר שבע, מרץ 2015. זוהר גואטה, מערכת וואלה! NEWS
ביתו של הצעיר בבאר שבע/מערכת וואלה! NEWS, זוהר גואטה

סיפרה חברת המשפחה, יצחק גופן, שכן של המשפחה, סיפר כי מדובר ב"משפחה נהדרת". "הוא גבר למופת", אמר על הצעיר. "אני לא יודע איפה הוא עובד. הוא כמו הבן שלי. משפחה מדהימה. התחושה שלי קשה. אני מקווה שהכול יסתדר". הוא סיפר כי אביו של הצעיר אזרח עובד צה"ל. "אין לי אומץ להיכנס לבית", אמר והוסיף: "הוא ילד טוב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

הצעיר נסע עם חברו בין קריית ארבע לכפר בית ענון. מסיבה לא ברורה, השניים עצרו בצד הדרך והוא יצא לכיוון הכפרים הסמוכים לבקש עזרה. בשעה 16:17, כחצי שעה לאחר שיצא הצעיר לבקש עזרה, התקשר חברו למוקד 100 של המשטרה ודיווח על היעדרותו. מאז, כוחות משטרה וצבא סורקים את השטח. גורמים פלסטיניים טוענים כי יש חשש לחייו.

חיפוש אחר צעיר שנעדר, מרץ 2015. אתר פלסטיני "חדשות עזה",
החיפושים אחר הצעיר, הערב/אתר פלסטיני "חדשות עזה"

יחידות מיוחדות של צה"ל הוקפצו לגזרת חטיבת יהודה כדי לסייע בחיפושים ובמקביל הקפיץ מפקד החטיבה סיירים אזרחים על מנת לנסות ולהתחקות אחר המסלול שבו צעד הנעדר. גם אזרחים בעלי רכבי שטח נקראו להשתתף בחיפושים ונעשתה פנייה על ידי קציני המנהל האזרחי לבכירים במנגנוני הביטחון הפלסטיניים בדרישה לבדוק את העניין ולסייע באיתור הנעדר.

מפה בית ענון חלחול ומקום מציאת גופות שלושת הנערים. google maps, עיבוד תמונה
מפה בית ענון חלחול ומקום מציאת גופות שלושת הנערים/עיבוד תמונה, google maps

גורמי ביטחון שהצטרפו לחיפושים אמרו לפני זמן קצר: "אנחנו לוקחים את הדיווחים בשיא הרצינות ומפעילים מאמצים כבירים. ישנה אפשרות שמדובר באירוע על רקע פח"עי – כל האפשרויות נבדקות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully