וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה במצוד אחר גבר שמרביץ למי שמתעטש לידו

משטרת בריטניה מחפשת אחר אדם שתקף שתי נשים שהתעטשו לידו ופנתה לציבור: "עזרו לנו לתפוס את הפושע. התנהגותו עלולה להותיר את קורבנותיו מבולבלים ונסערים"

אהבתם? תנו לנו לייק

אילוסטרציה. ShutterStock
מקוררים? תשארו בבית או שתקבלו סטירה/ShutterStock

המשטרה הבריטית מנהלת חקירה ופתחה בחיפושים אחרי חשוד בשנות ה-50 לחייו, לבוש בז'קט טוויד, שסטר לשתי נשים אקראיות רק כי התעטשו לידו. התקריות המוזרות האלה קרו לאור יום בעיר קרלייל שבקאמבריה, בריטניה.

המשטרה המקומית מבקשת את עזרת הציבור בחיפושים אחר הבחור הסטרילי וקוראת לאנשים שהיו עדים לתקריות ליצור עמם קשר, "אנחנו מטפלים בשתי התקריות שדווחו כיוון שאנו מאמינים שיש ביניהם קשר, ופונים לקהילה המקומית שתעזור לנו לתפוס את האיש האחראי לזה", סיפר סמ"ר גיל צ'רי, "התנהגותו עלולה להותיר את קורבנותיו מבולבלים ונסערים".

המשטרה קיבלה דיווח על התקרית הראשונה מאחד הנוכחים באירוע - כך שאין בידם מידע על האישה שהוכתה, אולם פרטים נוספים אודות החשוד הגיעו מהנפגעת בתקרית השניה, פנסיונרית בת 82 שהוכתה בראשה ככל הנראה ע"י אותו בחור.

אילוסטרציה. ShutterStock
דורשת כאפה/ShutterStock

הקונים בחנות בה התרחשה התקיפה סיפרו שהיא שיעשעה והבהילה אותם בו זמנית. תושבת העיר הסמוכה, ניקולה דוסון בת ה-48, הביעה את חששותיה בביקורה בעיר: "באתי לקניות בעיר ביום החופשי שלי ואני קצת מקוררת. אם מישהו ירביץ לי כשאתעטש, אני ארביץ לו בחזרה". לבריאות!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully