וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: אישה תובעת גבר כי הוא אמר שהיא לא הייתה זונה

היא מדענית ורופאה מוערכת, אבל ד"ר ברוק מגנאנטי לא מוכנה שמישהו ירמוז שהיא לא הייתה נערת ליווי שהרוויחה 500 דולרים לשעה והיא הגישה תביעה נגד החבר שלה לשעבר שהעז להגיד את זה

ד"ר ברוק מגנאנטי. טוויטר, צילום מסך
כתבה בעילום שם בלוג בו תיארה את חוויותיה כנערת ליווי תחת השם "בל דה ז'ור"/צילום מסך, טוויטר

אהבתם? תנו לנו לייק

המדענית האמריקאית ד"ר ברוק מגנאנטי, שהתעשרה בזכות חייה הסודיים כנערת ליווי יוקרתית שגובה 500 דולרים לשעה, תובעת בימים אלה את חברה לשעבר- לאחר שטען כי "היא לא הייתה זונה", כך דווח ב"אינדיפנדנט".

ד"ר מגנאטי בת ה-39 חיה בבריטניה והיא מומחית מוערכת בנוירו-טוקסיקולוגיה התנהגותית ואפידמיולוגיה של הסרטן, אבל היא זכתה לתהילה עולמית כשכתבה בעילום שם בלוג בו תיארה את חוויותיה כנערת ליווי תחת השם "בל דה ז'ור". הבלוג הפך לסדרת ספרים מצליחה ואף לסדרת טלוויזיה "וידויה של זונת צמרת". הבלוג היה פעיל במשך שש נשים וזהותה נשמרה בסוד עד לשנת 2009, אז חשפה את עצמה בראיון ל"סאנדי טיימס".

וידוייה של זונת צמרת. טוויטר, צילום מסך
ככה היא נראתה בסדרה שנעשתה על פי הספרים/צילום מסך, טוויטר

כעת היא פנתה לבית המשפט בסקוטלנד, במה שנראה כתקדים משפטי והיסטורי - בו אישה תובעת גבר כיוון שהוא לא קרא לה זונה. בן זוגה לשעבר, אוון מוריס, החל לנהל נגדה הליך משפטי ב-2013, וטען כי היא כלל לא הייתה נערת ליווי וטען שהתיאורים המיניים בספרה מבוססים על חיי המין שלה איתו. הוא אמר שהתיאור שלו בספרים, בהם הוא מכונה 'הנער' פגע בפרנסתו.

על פי הדיווח של vice, ד"ר מגנאטי הגישה כעת תביעה נגדית וטענה כי שהמוניטין שלה נפגע בשל הטענות שהיא לא הייתה נערת ליווי כיוון שזה מטיל ספק באמינותה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully