וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר כמעט ואיבד את איבר מינו אחרי שננשך על ידי חברה של אשתו

מריה איניטה השאירה את בעלה, פלורין, עם חברתה הטובה. כשחזרה חצי שעה מאוחר יותר, מצאה אותו מדמם כאשר מכנסיו מופשלים: "תזמיני אמבולנס, זה עומד ליפול!"

אהבתם? תנו לנו לייק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרופאים והאחיות הזדעזעו. אפשר להבין אותם/מערכת וואלה!, צילום מסך

הכל התחיל בפיקניק נחמד שערכו בשבוע שעבר מספר חברים בפארק בקישינב, בירת מולדובה. בין המבלים היו גם פלורין איניטה ורעייתו מריה, שהתנדבה בסוף להסיע כמה חברים הביתה. פלורין נשאר במקום יחד עם צעירה בת 24, וכשמריה שבה לאסוף אותם היא לא האמינה למראה עיניה: מכנסיו של בעלה היו מופשלים, דם זרם מאזור החלציים שלו והוא צעק "תתקשרי לאמבולנס, זה עומד ליפול!".

על פי הדיווח ב"דיילי מייל", מריה ההמומה ניסתה להבין מה קרה, וגילתה שבעלה ניסה לאנוס את חברתה, וזו בתגובה נשכה את איבר מינו אחרי שהוריד את מכנסיו. למרבה הפלא, במקום לכעוב על בעלה הבוגדני, מריה מיהרה לסייע לו ולאחר מכן סיפרה: "סלחתי לו כיוון שהוא ניסה לעשות את מה שכל הגברים עושים, אבל כשהתקשרתי לאמבולנס אמרתי להם לקחת את הזמן ולא להגיע מהר".

פלורין הובהל לבית החולים ואשתו הנאמנה לא עזבה אותו לרגע. הוא שוחרר, זומן לחקירה והוגשה נגדו תלונה על תקיפה. אם יימצא אשם, ירצה עד חמש שנות מאסר. למריה הוא אמר שרצה להעביר את הזמן בנעימים עד שתחזור לאסוף אותו מהפארק. מעניין אם הוא יעביר את הזמן בנעימים כשישב בכלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully