וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא רוסיה פוטין הופיע בציבור אחרי 11 יום

בימים האחרונים גברו השמועות על מצבו הרפואי של פוטין. בצהריים הוא הגיע לסנט פטרסבורג לפגישה עם נשיא קירגיזסטן, והתלוצץ: "בלי רכילות, החיים היו משעממים". הוא לא הסביר את היעדרותו המסתורית

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין נפגש הבוקר (שני) עם נשיא קירגיזסטן, אלמאזבק אטמבייב. הפגישה נערכה בארמון קונסטנטין בסנט פטרסבורג, וזו הפעם הראשונה שהנשיא הרוסי מופיע בציבור זה 11 יום. בפתח הפגישה, התלוצץ פוטין על השמועות הרבות שאפפו את היעדרותו, ואמר: "בלי הרכילות, החיים היו משעממים". פוטין, שנראה מעט חיוור מהרגיל, סירב להסביר את היעדרותו הממושכת.

העיתונאים הרבים שהגיעו לפגישה נאלצו להמתין לפוטין כמעט שעתיים. עם זאת, יצוין כי הנשיא הרוסי נוהג לאחר בכוונה להופעותיו המתוקשרות: בשנים האחרונות הוא גרם לנשיא ברק אובמה ולשר החוץ קרי ג'ון קרי להמתין יותר משעתיים לפגישות עמו.

בימים האחרונים התפתחה חרושת שמועות סביב היעדרותו המסתורית של פוטין, וזו גברה אחרי שהנשיא הרוסי ביטל את ביקורו המתוכנן בקזחסטן השכנה. הבוקר הודיע הקרמלין כי הביקור יתקיים ב-20 במרץ.

לקריאה נוספת
דיווח ברוסיה: פוטין לקה בשפעת ומתאושש באחוזה בצפון המדינה
לאן נעלם פוטין? הקרמלין קורא לערוך תחרות ל"מתיחה הטובה ביותר"
פוטין מודה: הוריתי על סיפוח קרים חודש לפני משאל העם

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין עם נשיא קירגיזסטן אלמאזבק אטמבייב – סנט פטרסבורג 16 במרץ 2015. רויטרס
נשיא רוסיה פוטין ועמיתו הקירגיזי, אלמאזבק אטמבייב, הבוקר/רויטרס

אמש דיווח אתר החדשות העצמאי הרוסי "דוז'ד" כי פוטין לקה בשפעת, והתאושש בימים האחרונים באחוזתו הנשיאותית באגם ולדאי שבמחוז נובגורוד, מצפון-מערב למוסקבה. דוברו של פוטין, דמיטרי פסקוב, סירב לבקשת האתר להתייחס לפרסום, בטענה כי "לא נהוג להגיב" על פרסומים מסוג זה, ואמר: "הנושא סגור".

בסוף השבוע נאלץ פסקוב לדחות טענות שונות ומשונות הנוגעות לגורלו של הנשיא הרוסי. בסוף השבוע אישר פסקוב לסוכנות הידיעות רויטרס כי בריאותו של פוטין טובה, ואמר: "כבר אמרנו את זה מאה פעמים, זה כבר לא מצחיק".

הבוקר דיווחה סוכנות הידיעות הרוסית RIA כי פוטין הורה לצבא הרוסי לעלות לכוננות גבוהה, במסגרת תמרון גדול - ופתאומי בים הצפוני. שר ההגנה, סרגיי שויגו, קיבל לכאורה את ההוראה מפוטין, בזמן שהנשיא הרוסי עדיין נחבא מעין המצלמות. לפי הפרסומים ברוסיה, בתרגיל ישתתפו 40 אלף חיילים, 41 ספינות ו-15 צוללות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין – סנט פטרסבורג 16 במרץ 2015. רויטרס
פוטין, הבוקר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully