וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ברוסיה: פוטין לקה בשפעת ומתאושש באחוזה בצפון המדינה

אתר חדשות רוסי דיווח כי היעדרותו של הנשיא נובעת ממחלה זמנית. דוברו של פוטין סירב להגיב על הדיווח, בטענה כי "הדבר אינו מקובל". מחר צפוי פוטין להיפגש עם נשיא קירגיזסטן בסנט פטרסבורג

מתוך יוטיוב

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין לקה בשפעת ומתאושש באחוזתו הנשיאותית באגם ולדאי שבמחוז נובגורוד, מצפון-מערב למוסקבה - כך דיווח הבוקר אתר החדשות הרוסי "דוז'ד". דוברו של פוטין, דמיטרי פסקוב, סירב לבקשת האתר להתייחס לפרסום, בטענה כי "לא נהוג להגיב" על פרסומים מסוג זה, ואמר: "הנושא סגור".

פוטין לא נראה בציבור זה עשרה ימים, ובסוף השבוע נאלץ פסקוב לדחות טענות שונות ומשונות הנוגעות לגורלו של הנשיא הרוסי. בסוף השבוע אישר פסקוב לסוכנות הידיעות רויטרס כי בריאותו של פוטין טובה, ואמר: "כבר אמרנו את זה מאה פעמים, זה כבר לא מצחיק".

לקריאה נוספת:
פוטין טרם נראה, אך אמור לפגוש את נשיא קירגיזטן בשני
סוף לתעלומת היעלמות פוטין? הקרמלין ימסור "הודעה חשובה"

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין – בודפשט, 17 בפברואר 2015. GettyImages
פוטין בביקור בבודפשט בחודש שעבר/GettyImages

בימים האחרונים התפתחה חרושת שמועות סביב היעדרותו המסורתית של פוטין. בין היתר, נטען כי בקרמלין התחוללה "הפיכה שקטה", ואף נטען כי פוטין מת - או נרצח - וכי הקרמלין מנסה להסתיר זאת מעיני הציבור. פסקוב גם הכחיש שמועות שנפוצו באיטליה ובשוויץ, ולפיהן פוטין נסע לעיירת נופש על הגבול שבין המדינות, כדי לבקר ילד שנולד לו מחברתו הצעירה.

השמועות על מצבו של פוטין גברו ביום רביעי, אחרי שהוא ביטל נסיעה מתוכננת לקחזסטן. ואולם, לשכתו של פוטין הודיעה כי מחר (שני) הוא צפוי להיפגש עם נשיא קירגיזסטן, אלמאזבק אטמבייב. פוטין אמור לפגוש את עמיתו הקזחי בסנט פטרסבורג.

הבוקר פרסמה הטלוויזיה הרוסית סרט ארכיוני, המתעד את פוטין משוחח על סיפוח חצי האי קרים. בסרטון נשמע פוטין אומר כי חייו של נשיא אוקראינה המודח, ויקטור ינוקוביץ', היו בסכנה, וכי רוסיה הצילה אותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully