וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: בן דודו של אסד, "המאפיונר", נהרג במלחמת האזרחים

לפי דיווח של רשת אל-ערבייה, עדיין לא ידוע בוודאות כיצד נהרג מוחמד תאופיק אסד, שנחשב "לאיש ההברחות מספר אחת" בעיר לטקייה שבצפון המדינה. בשנה שעברה מת בן דוד אחר של אסד בקרבות המתחוללים במדינה

בן דודו של נשיא סוריה בשאר אסד, מוחמד תאופיק אסד, שנהרג במלחמת האזרחים במדינה, מרץ 2015. טוויטר, אתר רשמי
מוחמד תאופיק אסד/אתר רשמי, טוויטר

בן דודו של נשיא סוריה בשאר אסד, מוחמד תאופיק אסד, נהרג במלחמת האזרחים במדינה – כך דיווחה היום (שבת) רשת "אל-ערבייה". עד כה לא ידוע כיצד נהרג תאופיק, תושב העיר הנמל לטקייה שבצפון המדינה. לפי אחת הידיעות, הוא מת לאחר שנפצע בקרב מול המורדים בעיר דורין שבצפון–מערב המדינה. עם זאת, על פי ידיעה אחרת הוא נהרג בהתנקשות בעיר קרדאחה, הנמצאת בסמוך ללטקייה.

לפי הדיווח באל-ערבייה, כמה מבני משפחת אסד שינו את תמונת הפרופיל שלהם בפייסבוק לתמונתו של תאופיק. כמו כן, סלימאן אסד, בנו של בן דוד אחר של אסד, הלאל, שנהרג בשנה שעברה בקרבות מול המורדים, הספיד את תאופיק בעמוד הפייסבוק שלו.

תאופיק מוכר מאוד בעיר מגוריו ומכונה בפני תושביה "שיח ההר" או "המאפיונר". הוא ידוע בעיקר בהיותו "איש ההברחות מספר אחד" של עתיקות ושל נשק.

זו אינה הפעם הראשונה שקרוב משפחתו של אסד נהרג במלחמת האזרחים המתחוללת במדינה בארבע השנים האחרונות. הילאל אסד, ששימש מפקד ההגנה האזרחית באזור לטקייה, נהרג בקרבות באזור קסב הסמוך לגבול עם טורקיה במרץ של השנה שעברה.

כמו כן, ביולי 2012 חוסל קרוב משפחה נוסף של אסד - גנרל אסף שווכאת, ששימש סגן הרמטכ"ל הסורי והיה מבכירי המשטר בדמשק. שווכאת נהרג בפיצוץ שאירע במטה מנגנון הביטחון הלאומי של סוריה בבירה דמשק. בפיגוע חוסל גם שר ההגנה הסורי, דאוד ראג'חה.

עוד כתבות מהעולם:
ראש ה-CIA: ארצות הברית חוששת מהתמוטטות שלטון אסד
סערה בטורקיה: מורה הצדיקה אונס בנות שלא עוטות רעלה
הפנתה גב לאירופה: איסלנד ביטלה הצטרפותה לאיחוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully