וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בטורקיה: מורה הצדיקה אונס בנות שלא עוטות רעלה

המורה, שמלמדת בנות בתיכון במחוז טוקט, העבירה לפי החשד את המסר במהלך שיעור דת. ההורים הגישו תלונה וכן דרשו את פיטורי המורה. המנהל מיהר להתנצל בשם המורה, אך ההורים מתעקשים על חקירה פלילית

סטודנטית עם רעלה במחאות בטורקיה 2008. AP
התלמידות הפריעו בשיעור - המורה עצרה אותו ואמרה להן לעטות רעלה/AP

מורה בבית ספר תיכון בטורקיה חשודה בכך שאמרה לתלמידותיה כי מגיע להן ולבנות שאינן מקפידות על לבוש רעלה להיאנס - כך דיווחו כלי תקשורת במדינה. על פי הדיווח, כמה הורים הגישו תלונה נגד המורה, ששמה נאסר לפרסום, המלמדת תלמידות תיכון במחוז טוקט שבצפון המדינה.

לטענת ההורים, המורה העבירה לתלמידות שיעור דת כשבמהלכו הן דיברו ביניהן והפריעו להתנהלותו התקינה. המורה, שעצרה את השיעור, אמרה לתלמידות כי עליהן לעטות רעלה ומשום שאינן מקפידות על כך מגיע להן להיאנס.

על פי החשד, המורה המשיכה להטיף לתלמידות והפצירה בהן להתפלל לזכרה של אוזקאן אסלאן בת ה-20 שנרצחה בחודש שעבר, במקום ללכת להפגנות של ארגוני זכויות נשים. אסלאן נרצחה באכזריות על ידי נהג אוטובוס לאחר שהתיזה לעברו גז פלפל בניסיון למנוע ממנו לאנוס אותה.

לאחר הגשת התלונה, מנהל בית הספר אמר להורים כי
המורה התנצלה על ההערה שלה, אבל המשפחות של התלמידות התעקשו על פיטורי המורה וכן על פתיחת חקירה פלילית נגדה. לדברי התובע המחוזי של טוקט, על החקירה אמונים שני חוקרים שבודקים את האירוע ובסיומו ינקטו אמצעים המתאימים בהתאם לתוצאות החקירה.

עוד בוואלה חדשות:
סוף לתעלומת היעלמות פוטין? הקרמלין ימסור "הודעה חשובה"
סקרי חדשות 2 ו-10: המחנה הציוני מוביל בארבעה מנדטים
חשד: יהודים תקפו ערבי בירושלים; "שמעו ערבית והתנפלו עליו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully