וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

18 חודשי מאסר לאישה שביצעה עבירות מין בקטינים בדרום

12.3.2015 / 20:12

בית המשפט המחוזי בבאר שבע קיבל את הסדר הטיעון שעליו פורסם לראשונה בוואלה חדשות וגזר על האישה גם מאסר על תנאי. האישה תישלח לתכנית טיפולית "כדי לעזור לה לצאת ממעגל העבריינות הייחודי שהיא נמצאת בו"

צילום: שי מכלוף, עריכה: גדי וינסטוק, מתן חדד

(צפו | האשה בהארכת מעצרה ביוני: "אני תמימה, לא עשיתי דבר")

בית המשפט המחוזי בבאר שבע קיבל היום (חמישי) את הסדר הטיעון בין הפרקליטות לבין עורכי הדין של האישה מקריית גת שהואשמה בביצוע עבירות מין בקטינים מהדרום. האישה הורשעה, על פי הודאתה, בביצוע עבירות מין בקטינים מתחת לגיל 14. על פי ההסדר, שעליו פורסם ביום שלישי לראשונה בוואלה חדשות, נגזרו עליה 18 חודשי מאסר בפועל ומאסר על תנאי. כמו כן, הוסכם כי האישה תשתתף בתכנית טיפול במסגרת הרשות לשיקום האסיר או שירות המבחן.

הפרשה נחשפה בחודש מאי האחרון אז נעצרה האישה, תושבת העיר בת 38, בחשד לביצוע העבירות. לפני כשמונה חודשים הגישה פרקליטות מחוז הדרום כתב אישום נגד האישה, ובו אישומים בגין שבעה מעשי סדום בילדים ונערים בגילאי 16-12. מכתב האישום עלה כי האישה נהגה לבצע בתדירות גבוהה עבירות מין בצעירים, הגרים בנתיבות, בשדרות, בקריית גת ובאילת, ובשטחים ציבוריים באזור הדרום.

עוד בוואלה חדשות:
צה"ל מעבה כוחות בדרום מחשש למתקפת טרור בגבול מצרים
"בואי מהר, בעלך לשעבר הורס לך את הבית עם דחפור"
"רוצה לנצח": הנער המשותק שישתתף במרתון ירושלים על כיסא גלגלים

הארכת מעצר לחשודה מקריית גת ששכבה עם קטינים, ביהמ"ש השלום אשקלון, יוני 2014. שי מכלוף
האישה בבית המשפט/שי מכלוף

בהודעת הפרקליטות נמסר כי הסדר הטיעון נערך "בשל נסיבותיה המיוחדות של הנאשמת, המנהלת את חייה בשולי החברה ולאור התרשמות גורמי הטיפול מרמת ויכולות התפקוד שלה". עוד נמסר כי "נסיבות ביצוע העבירות המיוחדות מאוד לתיק זה, ועמדתם של כל הצדדים, לרבות הורי המתלוננים, כי האינטרס הציבורי מחייב טיפול בנאשמת" הובילו להגעה להסדר.

על פי ההודעה, "ההסדר מבטא את לקיחת האחריות של הנאשמת על מעשיה, מביע מחד את חובתה של החברה להגן על קטינים מתחת לגיל 14 באשר הם ואת הצורך להוקיע עבירות מין המבוצעות כלפי הקטינים, ומנגד מושיט יד לנאשמת לנסות לעזור לה לצאת ממעגל העבריינות הייחודי שהיא נמצאת בו ובכך להועיל לה ולחברה כולה".

עורכות דינה של האישה, ליאורה גלאבוך ונורית שני, הביעו שביעות רצון מחתימת ההסדר. "אנו מברכות על הסדר הטיעון שמתחשב בנסיבות שיקומה של הנאשמת", אמרו. "בנוסף, ההסדר הביא בחשבון את נסיבות חייה הקשים של הנאשמת, יכולותיה הרגשיות והקוגניטיביות והצורך הממשי בהליכי טיפול ושיקום".

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully