וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת המין בדרום: מגעים להסדר טיעון לנאשמת ביחסים עם קטינים

10.3.2015 / 12:07

בין הפרקליטות לבין הסניגוריה הציבורית, המיצגת את האישה בת ה-38 מקריית גת המואשמת במעשי סדום בקטינים, מתקיים לאחרונה משא ומתן. הסיבה: הורים לילדים שהיו מעורבים בפרשה מסרבים לאפשר להם להעיד בבית משפט

צילום: שי מכלוף, עריכה: גדי וינסטוק

(החשודה בבית משפט לאחר שנעצרה ביוני האחרון)

פרשת המין שהתגלתה בקריית גת בחודש מאי האחרון, שבמסגרתה אישה תושבת העיר בת 38 נאשמת בעבירות מין נגד ילדים ונערים, עשויה להסתיים בהסדר טיעון. זאת, משום שכמה הורים, אשר ילדיהם מעורבים בפרשה, מסרבים לאפשר להם להעיד בבית המשפט.

לפני כשמונה חודשים הגישה פרקליטות הדרום כתב אישום נגד האישה, ובו אישומים בגין שבעה מעשי סדום בילדים ונערים בגילאי 16-12. מכתב האישום עלה כי האישה נהגה לבצע בתדירות גבוהה עבירות מין בצעירים, הגרים בנתיבות, בשדרות, בקריית גת ובאילת, ובשטחים ציבוריים באזור הדרום.

עוד בוואלה חדשות:
הרצוג: "אנו בעימות עם הפלסטינים, לא ברור שיש מי שישב איתנו"
אלף עובדי כיל מפגינים בתל אביב: "נשבש את יום הבחירות"
בונים מחלפים במיליארדים - ואין כסף למעקה בטיחות

הארכת מעצר לחשודה מקריית גת ששכבה עם קטינים, ביהמ"ש השלום אשקלון, יוני 2014. שי מכלוף
האישה בבית המשפט, ביוני האחרון/שי מכלוף

לטענת הפרקליטות, האישה נהגה לשאול את הקטינים לגילם, על מנת לוודא שהם צעירים ושגילם לא עולה על 15 שנה, וברבים מהמקרים יחסי המין בוצעו באופן לא מוגן. עם זאת, כל המעשים בוצעו בהסכמה. בחלק מהמקרים היא יצרה קשר עם הקטינים, ובחלק זהותה ומספרה הופצו בין הקטינים, שדיברו עמה מיוזמתם.

בתקופה האחרונה מנהלים עורכי הדין של הפרקליטות משא ומתן מול אנשי הסנגוריה הציבורית, אשר מייצגים את האישה, במטרה להגיע לעסקת טיעון, זאת, מכיוון שהם נתקלו בקושי לבסס את העדויות נגדה. מהפרקליטות סירבו להגיב ואמרו: "ככלל, אין הפרקליטות נוהגת להתייחס להסדרי הטיעון שטרם הוגשו לבית המשפט".

לפנייה לכתב: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully