וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חייל" של דומרני ניסה להניח מטען - ונורה; שוטר נפצע קל

27.2.2015 / 8:22

במסגרת פעילות יזומה של ימ"ר לכיש הבחינו השוטרים בצעיר בן 25 מארגון הפשיעה של שלום דומרני מנסה להניח מטען ברכב באשדוד. הוא ניסה להימלט, ניגח כמה כלי רכב, בהם הניידת של מפקד הימ"ר, שנפצע קל. לבסוף, הוא נורה ונפצע קשה

העבריינים בני שלמה ושלום דומרני. ששם, עיבוד תמונה
חשש משובו של מעגל הדמים לדרום. שלום דומרני/עיבוד תמונה, ששם

ירי באישון ליל באשדוד: שוטרי היחידה המרכזית (ימ"ר) לכיש הבחינו לפנות בוקר (שישי) בעבריין, בן 25 "חייל" מארגון הפשיעה של שלום דומרני, המניח מטען בכלי רכב ברחוב תרשיש באשדוד. במהלך ניסיון לעוצרו הוא החל להימלט עם מכוניתו תוך כדי שהוא מנגח כלי רכב אחרים, בהם הניידת שבה ישב מפקד הימ"ר, סגן-ניצב יגאל קלימיאן, שנפצע באורח קל וקיבל טיפול רפואי במקום. בתגובה, ירו השוטרים לעבר העבריין ופצעו אותו באורח קשה בפלג גופו העליון. צוות מד"א פינה אותו לקבלת טיפול רפואי במרכז הרפואי שיבא שבתל השומר. מטען החבלה נוטרל בידי חבלני המשטרה.

האירוע הלילה התרחש במהלך פעילות יזומה של שוטרי ימ"ר לכיש, בעקבות מידע מודיעיני על כוונה להניח מטען במסגרת הסכסוך בין שני ארגוני הפשיעה הבולטים באזור הדרום: האחד של שלום דומרני והשני של בני שלמה, המכונה "קומפיוטר". דומרני השתחרר מהכלא בחודש שעבר אחרי 15 חודשי מאסר ושלמה השתחרר גם הוא לאחרונה, לאחר שריצה עונש מאסר של עשרה חודשי מאסר בגין סחיטה ואיומים.

עוד בנושא:
יריבו של דומרני שוחרר מהכלא – חשש במשטרה מחידוש מעגל הדמים
דריכות במשטרה: העבריין שלום דומרני שוחרר מהכלא
ה"קומפיוטר" שבגד בדומרני: בני שלמה, כוח עולה בעולם הפשע

השחרורים המקבילים של שני העבריינים דורשים מהמשטרה היערכות מיוחדת, מחשש שמעגל הדמים ישוב לדרום. זאת, לאור העובדה שעד לפני שנה וחצי היו השניים במאבק ממושך שאף גבה קורבנות. כך, למשל, בחודש אוקטובר 2013 מצא את מותו ג'קי בניטה, איש הכספים בארגונו של דומרני, ויד ימינו, אבי ביטון, נפצע באורח קשה. במשטרה העריכה כי שלמה וחייליו הם אלה שעומדים מאחורי התקיפות והחיסולים.

מבתי הסוהר תיפתח הרעה - מועדי שחרורם של העבריינים מהכלא

לפי דוחות מודיעין של המשטרה, הצליח שלמה להשתלט על חלקים נרחבים מאזורים שהיו ב"שליטת" דומרני בדרום. מאז שהפסיק לשמש כ"חייל" של דומרני לפני שנתיים, הקים סביבו צבא שלם של "חיילים" – רובם פורשי דומרני ומאוכזביו. גורמים במשטרה מאמינים כי שלמה הצליח לשכנע את אנשיו לסייע לו להשתלט על עסקיו של דומרני באזור אשקלון והדרום באמצעות תגמולים כספיים בעיקר, וכך ביצע את המלאכה במהירות וביעילות.

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully