וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הזיכרון מהמעשים האכזריים של אפרתי חי לצדי"

23.2.2015 / 18:29

י' שהותקפה על ידי מאבטח הרמטכ"ל לשעבר מתקשה להתמודד עם שחרורו המוקדם מהכלא. "אני לא עוסקת בציד מכשפות", אמרה לוואלה חדשות, "רק מצפה שהוא ישלם את המחיר ושארגיש מוגנת"

צילום: חמד אלמקת, עריכה: יאיר דניאל

ארז אפרתי, מאבטחו של הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי, שהורשע בתקיפה ועבירות מין בצעירה, שוחרר היום (שני) בצהרים מכלא חרמון. י', שהותקפה על ידו, עדיין מתקשה להתמודד. "הזיכרון מהמעשים האכזריים של אפרתי חי לצדי, ברחוב, בסיוטי הלילה ובכל מפגש עם בחור חדש שאני יוצאת איתו", סיפרה לוואלה חדשות. "אני לא עוסקת בציד מכשפות, רק מצפה שהוא ישלם את המחיר שנגזר עליו ושארגיש מוגנת".

גם עו"ד טלי איזנברג, המייצגת את הנפגעת ממעשיו של אפרתי, הגיבה על שחרורו. "בתקופה שבה מפנים אצבע מאשימה כלפי נפגעות שלא מוכנות להתלונן, המדינה צריכה להפנות מבט פנימה ולראות כיצד היא מפקירה את הנפגעות ואינה מגנה עליהן", אמרה. "הלקוחה שלי חרדה מפני השחרור וציפתה מהמדינה לעשות הכול כדי להגן עליה".

לקריאה נוספת:
ארז אפרתי חויב לפצות המתלוננת ב-1.5 מיליון שקלים
ארז אפרתי מביע חרטה: "אני אשם, אחראי לנזק שגרמתי"
מקורבי המתלוננת נגד אפרתי: "הוא מתרץ הזוועה"

לפני כחודש החליטה ועדת השחרורים לקצר את תקופת מאסרו של אפרתי בשליש, לאחר שנידון במקור לשמונה שנות מאסר. אתמול אישר בית המשפט את תנאי שחרורו, במסגרתם נקבע לו טיפול המיועד לעברייני מין משוחררים. אפרתי צפוי להגיע לבית חברתו בשרון, לה היה אמור להינשא טרם כניסתו למאסר.

ארז אפרתי משתחרר מכלא חרמון, פברואר 2015. חמד אלמקת, מערכת וואלה! NEWS
ארז אפרתי משתחרר מהכלא, היום/מערכת וואלה! NEWS, חמד אלמקת

אפרתי הורשע ביוני 2010 במסגרת עסקת טיעון בגין ניסיון לביצוע מעשה סדום ותקיפה. זאת, לאחר שהואשם במקור בניסיון אונס ובניסיון לביצוע מעשה סדום בנסיבות מחמירות בצעירה בסוף 2009 בחניון רידינג בתל אביב. נוסף על עונש המאסר, בית המשפט המחוזי בתל אביב חייב את אפרתי לשלם לנפגעת פיצויים בסך 150 אלף שקלים.

כמה חודשים לאחר שהורשע, הגישה נגדו הנאנסת תביעה אזרחית. במהלך הדיון הראשון בתיק, שהתקיים באפריל 2012, הפתיע אפרתי כאשר אמר לבית המשפט כי הוא אחראי לנזק שנגרם לה. "בהתנהלותי חסרת האחריות הבאתי עצמי לאובדן שליטה וגרמתי לנזק ולפגיעה בנפשה, בגופה של הקורבן", אמר אפרתי. "איני צריך מומחים שיאשרו את זה, או חלילה שינסו לסתור את זה, די לי בעדותה של הבחורה המסכנה, די לי בזיכרונות שמחזיקים בראשי".

בעקבות הדברים הוצעה לצדדים פשרה. הצדדים קיבלו את ההצעה והשופטת שרה גדות קבעה שאפרתי ישלם למתלוננת פיצויים בגובה של מיליון ו-627 אלף שקלים. מסכום זה הופחתו 150 אלף השקלים ששילם אפרתי למתלוננת במסגרת ההליך פלילי.

לפניות לכתבת: danayark@walla.com

  • עוד באותו נושא:
  • ארז אפרתי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully