וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבטח הרמטכ"ל לשעבר שוחרר מהכלא לאחר שעונשו קוצר בשליש

23.2.2015 / 14:34

ארז אפרתי, שהורשע בתקיפה ובעבירות מין, שוחרר אחרי עיכוב קצר שנבע מטעות בכיתוב צו שירות הפיקוח. הוא נידון ב-2010 לשמונה שנות מאסר בגין תקיפה מינית בחניון רידינג בתל אביב

צילום: חמד אלמקת, עריכה: יאיר דניאל

ארז אפרתי, מאבטחו של הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי, שהורשע בתקיפה ועבירות מין בצעירה, שוחרר היום (שני) בצהרים. לפני כחודש החליטה ועדת השחרורים לקצר את תקופת מאסרו של אפרתי בשליש. הוא נידון במקור לשמונה שנות מאסר.

אתמול אישר בית המשפט את תנאי השחרור של אפרתי, במסגרתם נקבע לו טיפול המיועד לעברייני מין משוחררים. הבוקר, התעכב שחרורו בשל טעות ברישום התאריך בו עתיד להתחיל צו הפיקוח. שירות בתי הסוהר פנו בשנית לבית המשפט על מנת לאשר מחדש את צו הפיקוח והוא שוחרר מבית הכלא "חרמון" שבגליל התחתון. אפרתי צפוי להגיע לבית חברתו בשרון, לה היה אמור להינשא טרם כניסתו למאסר.

עוד בוואלה חדשות:
אל-ג'זירה: נדליף בקרוב מסמכי ריגול של המוסד הנוגעים לאיראן
כחלון תוקף את לפיד: "נכשל בטיפול במשבר הדיור"
מכתבי פיטורים על דלת עובדי כיל: "כמו גנבים בלילה"

אפרתי הורשע ביוני 2010 במסגרת עסקת טיעון בגין ניסיון לביצוע מעשה סדום ותקיפה. זאת, לאחר שהואשם במקור בניסיון אונס ובניסיון לביצוע מעשה סדום בנסיבות מחמירות בצעירה בסוף 2009 בחניון רידינג בתל אביב. נוסף על עונש המאסר, בית המשפט המחוזי בתל אביב חייב את אפרתי לשלם לנפגעת פיצויים בסך 150 אלף שקלים.

ארז אפרתי משתחרר מכלא חרמון, פברואר 2015. חמד אלמקת, מערכת וואלה! NEWS
ארז אפרתי בשחרורו מהכלא, היום/מערכת וואלה! NEWS, חמד אלמקת

כמה חודשים לאחר הרשעתו הגישה הנאנסת תביעה אזרחית נגד אפרתי. במהלך הדיון הראשון בתיק, שהתקיים באפריל 2012, הפתיע אפרתי כאשר אמר לבית המשפט כי הוא אחראי לנזק שנגרם לה. "בהתנהלותי חסרת האחריות הבאתי עצמי לאובדן שליטה וגרמתי לנזק ולפגיעה בנפשה, בגופה של הקורבן", אמר אפרתי. "איני צריך מומחים שיאשרו את זה, או חלילה שינסו לסתור את זה, די לי בעדותה של הבחורה המסכנה, די לי בזיכרונות שמחזיקים בראשי".

בעקבות הדברים הוצעה לצדדים פשרה. הצדדים קיבלו את ההצעה והשופטת שרה גדות קבעה שאפרתי ישלם למתלוננת פיצויים בגובה של מיליון ו-627 אלף שקלים. מסכום זה הופחתו 150 אלף השקלים ששילם אפרתי למתלוננת במסגרת ההליך פלילי.

לפניות לכתב אבי אשכנזי aviash123@walla.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • ארז אפרתי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully