וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי המתלוננת נגד אפרתי: "הוא מתרץ הזוועה"

גלעד גרוסמן

22.6.2011 / 16:43

מקורביה של המתלוננת נגד ארז אפרתי הביעו זעם על דבריו של אפרתי בבית המשפט העליון לפיהם היה שיכור וחשב שהמתלוננת היא מחבל. לדבריהם, דבריו "מחו את זכרה של החרטה שניסה להביע"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

"הופתענו כולנו לגלות שגם בשלב הזה, לאחר שהודה בעבירות המיוחסות לו ואף הורשע, בחר ארז אפרתי לנסות ולתרץ שוב את מעשי הזוועה שביצע" – כך אמרו היום (רביעי) בסביבתה הקרובה של הצעירה שהותקפה על ידי ארז אפרתי בעקבות דבריו לפיהם בלילה שתקף אותה חשב בדמיונו כי מדובר במחבל.

הצעירה הגיעה היום לדיון בבית המשפט העליון שעסק בערעור שהגיש אפרתי על העונש של שמונה שנות מאסר שנגזרו עליו לאחר שהורשע במסגרת הסדר טיעון בניסיון לבצע מעשה סדום בצעירה. במרבית הדיון היא ישבה דומעת ובשלב מסוים אף יצאה החוצה לכמה דקות וכאשר אפרתי דיבר התקשתה להסתיר את בכייה. בסביבתה אמרו לאחר הדיון, כי "למרות כל הכרוך בכך, בחרו הנפגעת ומשפחתה להתמודד עם הקושי המנטלי ולהגיע לדיון". הם הוסיפו כי "דבריו של אפרתי היום מצטרפים לשורת הסברים תמוהים שניסה לספק במהלך כל הדיונים ומחו את זכרה של החרטה שניסה להביע. שום תירוץ אינו מתקבל על הדעת".

במהלך הדיון היום סיפר אפרתי על ליל המעשה: "הלכתי בלי כיוון, בלי סיבה. ראיתי את הכל כאילו מבעד למסך, הרגשתי את דפיקות הלב שלי תוך כדי הליכה. עקבתי אחרי דמות ואז כשהיא נכנסה לרכב וסגרה את הדלת, טסתי לכיוון הרכב וכמו בתרגולת בצבא הוצאתי את המפתח מהסוויץ', הרגשתי פחד, חשבתי שמדובר במחבל".

פרקליטיו של אפרתי, עורכי הדין בני וקרן נהרי, טענו שבית המשפט המחוזי לא נתן משקל מספיק לעובדה שמרשם היה שיכור בצורה קיצונית ולא היה מודע למתרחש סביבו. השופט אדמונד לוי אמר שהעובדה שאפרתי היה שיכור הייתה ידועה לבית המשפט המחוזי ונלקחה בחשבון. נציגת המדינה אמרה כי אפרתי היה מודע למעשיו והיה מחובר למציאות ושלא ניתן לטעון אחרת. עו"ד טלי אייזנברג ממרכז נגה שמייצגת את המתלוננת, אמרה כי נגרם לה נזק כבד שהיא עוד לא התגברה עליו. עוד אמרה עו"ד אייזנברג שאין מקום להקל בעונשו של אפרתי.

עוד על משפטו של ארז אפרתי:
מאבטח הרמטכ"ל לשעבר על הקרבן: "חשבתי שזה מחבל"
מאבטח הרמטכ"ל לשעבר ערער: "העונש חמור מדי"
ביהמ"ש גזר שמונה שנות מאסר על ארז אפרתי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully