וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאונה קשה בנגב: שני הרוגים ופצועה בהתנגשות בין 3 כלי רכב

23.2.2015 / 13:32

מד"א קבע את מותם של שני גברים כבני 60 שהיו מעורבים בתאונה אשר אירעה בסמוך לצומת סעד שבנגב המערבי. אישה נוספת שנפצעה באורח קשה פונתה לבית החולים ברזילי באשקלון

צילום: שי מכלוף, עריכה: גדי וינסטוק

שני בני אדם נהרגו היום (שני) בתאונת דרכים בצומת סעד שבמועצה האזורית שדות נגב. בתאונה היו מעורבים שלושה כלי רכב. בסך הכל נפגעו בתאונה, שאירעה בכביש 232 בין סעד למפלסים, שלושה נוסעים - מתוכם שניים כבני 60, שמותם נקבע במקום. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום טיפלו בנפגעת נוספת. היא פונתה לבית החולים ברזילי שבאשקלון במצב קשה עם פגיעה רב-מערכתית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התאונה הקשה בצומת סעד, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלון ארן מתנדב איחוד הצלה שהגיע לזירה סיפר: "זו תאונה חזיתית של שני כלי רכב, שלאחר מכן רכב נוסף התנגש בהם. שני הנהגים בתאונה החזיתית נהרגו במקום כתוצאה מאופי הפגיעה הקשה". צוותי כיבוי פעלו לחילוץ גופות שני ההרוגים מכלי הרכב, והכביש נחסם לתנועה.

חובש בכיר במד"א רועי פולק והפאראמדיק בני גבאי שהגיעו ראשונים למקום התאונה סיפרו: "כשהגענו, המראה היה קשה מאוד, שלושה כלי רכב פרטיים היו מעוכים לחלוטין. ערכנו סריקה מהירה ומצאנו בכל אחד מהרכבים נהג בלבד. שניים היו מחוסרי הכרה ללא נשימה וללא דופק וסבלו מפגיעה רב מערכתית, ניסנו לבצע בהם פעולות החייאה, אבל הפגיעות היו קשות ביותר ונאלצנו לקבוע את מותם בתוך זמן קצר. האשה שהייתה ברכב השלישי חולצה מהרכב על עדע עוברי אורח. היא הייתה בהכרה מלאה וסבלה מפגיעות חזה וגפיים". היא קיבלה טיפול רפואי ואז פונתה לבית החולים.

נווה בן שושן היה עד ראייה לתאונה. "אני עובד פה במקום קרוב. ראיתי את התאונה וירדתי לתת עזרה בהנשמה ובהחייאה. עשיתי את מה שאני יכול". מפקד תחנת אשקלון טפסר יגאל זוהר סיפר כי גם אנשיו הוזעקו וכי למרבה הצער לא נותר אלא לחלץ את ההרוגים ואת הפצועה. "זה נראה כמו זירת פיגוע", אמר. מפקדת זרוע מבצעית דרום באגף התנועה, סנ"צ מלכי אניג'ר אמר: "אנחנו משערים שמדובר בתאונה חזיתית, כשהשלישי איכשהו התנגש עם כלי הרכב. נבדק אם אחד מהם סטה מהמסלול.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

עוד ידיעות בוואלה חדשות
אל-ג'זירה: נדליף בקרוב מסמכי ריגול של המוסד הנוגעים לאיראן
אנחנו שנינו מאותו הריאליטי: כשטילטיל הסיע את נחמן שי
מכתבי פיטורים על דלת עובדי כיל: "כמו גנבים בלילה"

כביש 232 נחשב ל"כביש אדום" אשר אירעו בו תאונות קטלניות רבות בשנים האחרונות. בחודש דצמבר האחרון הפגינו מאות מתושבי המועצה האזורית אשכול בצומת סופה שעל הציר בשל ריבוי תאונות הדרכים בכביש. הכביש מהווה דרך גישה מרכזית עבור רבים מתושבי יישובי עוטף עזה. הוא נמתח לאורך 80 ק"מ, ממפגשו עם כביש 10 בסמוך למסוף כרם שלום בגבול עם מצרים ורצועת עזה ועד לצומת אשכולות שעל כביש 4 בסמוך לניצנים. בין השנים 2014-2007 נהרגו שבעה בני אדם שנסעו על הכביש ונפצעו רבים נוספים.

"זה כביש מאוד צר. עוברות פה קרוב ל-400 משאיות מדי יום לכיוון מחסום (כרם שלום) ובחזרה - בהרבה מאוד מהמקרים עם עודף משקל עליהן במהירות מופרזת ונגד חוקי התנועה", אמרה אחת ממשתתפות ההפגנה. "אחת התאונות נגמרה באסון נוראי: תושבת האזור נהרגה והבן שלה נפצע קשה בתאונה חזיתית עם משאית. כל כך הרבה משאיות בכביש שהוא נתיב אחד לכל כיוון זה לא הגיוני ובלתי אפשרי. אנחנו רוצים להוריד מפה את מסת המשאיות, אם על ידי פתיחה של עוד מעבר נוסף על כרם שלום ואם על ידי עצירה של הכביש למשאיות לכמה שעות בשעות הבוקר והצהריים כשתלמידים מגיעים וחוזרים מבתי הספר".

אזור התאונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת התאונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
תאונת דרכים קטלנית סמוך לצומת סעד, פברואר 2015. שי מכלוף
תאונת דרכים קטלנית סמוך לצומת סעד, פברואר 2015/שי מכלוף
תאונת דרכים קטלנית סמוך לצומת סעד, פברואר 2015. שי מכלוף
תאונת דרכים קטלנית סמוך לצומת סעד, פברואר 2015/שי מכלוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully