וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורת על המשטרה: מוטי חסין נעצר בחשד לתקיפה - ושוחרר

12.2.2015 / 13:28

בית משפט השלום בתל אביב, ששחרר את העבריין, ביקר את המשטרה על שלא פעלה להשיג די ראיות. כמו כן, דחה השופט את הבקשה להרחיק את חסין מבת ים. "איך מגיעים עם בקשה שלא מחזיקה מים?"

המדינה מערערת על זיכוי של מוטי חסין באשמת רצח, בית המשפט העליון נובמבר 2014. נועם מושקוביץ
מוטי חסין בבית משפט העליון, בערעור על זיכויו לפני שלושה חודשים/נועם מושקוביץ

העבריין מוטי חסין נעצר הלילה (חמישי) בחשד לתקיפה, אך השופט שבפניו הובא בבית משפט השלום בתל אביב מתח ביקורת על פעולת המשטרה והחליט לשחררו. חסין, המכונה "היורש של אברג'ל", שוחרר לפני כמה חודשים ממעצר ממושך לאחר שזוכה מהרצח של העבריין אבי דוד במסעדה בבת ים ב-2011, ומאז הפך ליעד מספר 1 של המשטרה.

חוקרי מרחב איילון עצרו את חסין בחשד שתקף אתמול אדם בבת ים ודחף אותו. רס"ב ליאור סלומון הציג את חומר החקירה בבית המשפט. חוקרי המשטרה ניסו לשים את ידם על מצלמות אבטחה שככל הנראה תיעדו את האירוע, אך לא הצליחו. במהלך הדיון ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו של חסין בארבעה ימים ולהרחיקו מהעיר.

עוד על המלחמה ביעד מספר 1 של המשטרה:
יממה לאחר הערעור על זיכויו: מוטי חסין יצא מהארץ
"לא מתייפייף. המשטרה והרחוב יודעים שאני עבריין"
מפגש פסגה של עולם הפשע - באולם בית המשפט

ניידת משטרה. מגד גוזני
המשטרה מנסה לדחוק אותו מחוץ לבת ים וראשון לציון/מגד גוזני

סנגוריו של חסין, עו"ד רצון דרחי ועו"ד שני דרעי, טענו בדיון כי לא בוצעה עבירה וכי מדובר בניסיון של המשטרה להרחיקו מהעיר. "המשטרה תעשה כל שיעלה בידה כדי שהחשוד לא יהיה שם", אמרו בדיון. "מעולם לא נתקלתי בבקשה לארבעה ימים של מעצר על עבירת של תקיפת סתם. מדובר היה בדחיפה, האירוע היה בשעות הערב במקום המרושת במצלמות. איך מגיעים עם בקשה שלא מחזיקה מים?"

בתום הדיון מתח השופט ירון גת ביקורת קשה על התנהלות המשטרה והחליט לשחרר את חסין. "מעיון בתיק החקירה עולה כי נכון לשלב זה קיים חשד לביצוע עבירות על ידי החשוד, ואולם נכון לשלב זה אינו עולה לכדי חשד סביר", כתב גת בהחלטתו. "מוטב היה כי המבקשת תחקור ותשיג ראיות בטרם תמהר לעצור את החשוד". נוסף על כך, דחה השופט את בקשת המשטרה להרחיקו מבת ים. "בהתבסס על התשתית הראייתית שהוצגה לעיוני, אין הצדקה בשלב זה להורות על הרחקה", כתב.

חסין מתגורר בראשון לציון, אך פועל במקביל גם בבת ים, שבה מתגוררים מרבית אנשיו. כפי שפורסם בוואלה חדשות, מאז שזוכה פועלות שתי יחידות משטרה כדי למנוע ממנו להסתובב ולפעול בשטח שיפוטן. חוקרי משטרת ראשון לציון מפעילים עליו לחץ ומנסים לדחוק אותו לתחומי העיר בת ים. במקביל פועלים גם חוקרי איילון כדי להרחיקו מבת ים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully