וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגש פסגה של עולם הפשע - באולם בית המשפט

7.10.2014 / 13:47

ראשי ארגוני הפשיעה אבי רוחן ומוטי חסין נפגשו כשהאחרון הגיע לאולם המעצרים במהלך הדיון בהארכת מעצרו של רוחן, שנעצר הלילה בחשד לסחיטה של ירקן שלווה 350 אלף שקלים ממהנדס ההיי-טק

אבי רוחן בהארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון, אוקטובר 2014. אבי אשכנזי, מערכת וואלה! NEWS
אבי רוחן/מערכת וואלה! NEWS, אבי אשכנזי

מפגש פסגה של עולם הפשע הישראלי בבית המשפט: ראש ארגון הפשיעה, אבי רוחן, שנעצר הלילה בחשד לסחיטה, הובא בצהריים (שלישי) לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בראשון לציון. להפתעת השוטרים, במהלך הדיון נכנס לאולם המעצרים העבריין מוטי חסין שזוכה לפי שבועיים מאישום ברצח. חסין הגיע ככל הנראה לבקר את חברו רוחן. מעצרו של רוחן, כמו גם של שני אחייניו, הוארך בשבעה ימים, ומעצרו של מהנדס בחברת היי-טק החשוד אף הוא במעורבות בפרשה הוארך בחמישה ימים.

עוד בוואלה! חדשות:
כמה ישראלים נעדרים בעקבות תאונת רפטינג בפרו
פרס נובל לפיזיקה - לשלושה יפנים שהמציאו את ה-LED
בשל מצבו הבריאותי: הוקפאה החקירה נגד ח"כ בן אליעזר

רוחן נעצר הלילה יחד עם ארבעה מאנשיו, בהם המהנדס. חוקרי היחידה הארצית לחקירות פשיעה בינלאומית (יאחב"ל) חושדים כי העצורים סחטו ירקן שלווה 350 אלף שקלים ממהנדס ההיי-טק. לטענת החוקרים, משלא שילם את כל החוב והריבית, ניסו החשודים לסחוט אותו. הפרשה זכתה לשם "שי לחג".

מוטי חסין בבית משפט השלום בראשון לציון, אוקטובר 2014. אבי אשכנזי, מערכת וואלה! NEWS
מוטי חסין בבית המשפט, היום/מערכת וואלה! NEWS, אבי אשכנזי

סנגורי החשודים, עו"ד קובי בן שעיה, אייל אוחיון וליה פלוס, טענו כי ההלוואה שניתנה הייתה במסגרת עסקית וחוקית מלפני כעשור, וכי לא בוצעה עבירת סחיטה מצד מי מהחשודים.

חסין, מי שכונה "היורש של אברג'יל" והוגדר כאיש החזק ביותר בעולם הפשע הישראלי, וכן זלמן ניאמצ'יק, אופיר ניאמצ'יק ויצחק זרבי, זוכו לאחרונה מרצח העבריין אבי דוד במסעדה בבת ים ב-2011. השופטים הסבירו את הזיכוי על ידי קושי ראייתי והיעדר מניע. "מדובר בתיק נסיבתי באופן חד משמעי", אמרו השופטים.

בחודש שעבר עצרו כוחות מיחידה להב 433 במרכז הארץ 17 חברים בארגון הפשיעה של רוחן, וגורמים נוספים המעורבים, על פי החשד, בעבירות בתחום הסמים וסחיטת דמי חסות. המשטרה ביצעה חיפושים בבתיהם במהלכם אספו מסמכים וחומרים רלוונטיים לפרשה, לצד תפיסת כלי רכב שיועברו לחילוט. החקירה בוצעה בעזרת סוכן סמוי שהוחדר אל תוך ארגון פשיעה במרכז הארץ.

לפניות לכתב:אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully