וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם יש קשר בין חקירת האמן המוכר לחשדות נגד הניצב?

9.2.2015 / 14:46

מפקד מחוז חוף החשוד בהטרדה מינית של שוטרות סיפר לחוקרי מח"ש עוד בטרם הוטחו בו הטענות כי הוא מסוכסך עם שוטרת שהמליץ להעביר מתפקידה, משום שהייתה אחראית לחקירת אדם מפורסם בחשד לתקיפה מינית - שהתברר בסוף שאין בו ממש

צילום: חטיבת דובר המשטרה, עריכה: טל רזניק

(המפכ"ל דנינו, אתמול: "מי שדרכנו לא מתאימה לו - שיעזוב")

בעוד חקירת החשדות נגד מפקד מחוז חוף במשטרה, ניצב חגי דותן, בגין הטרדה מינית של שוטרות נמשכת, לוואלה! חדשות נודע כי עוד בטרם הטיחו בפניו את העבירות המיוחסות לו הוא טען כי הוא מסוכסך עם שתיים מהשוטרות שהתלוננו עליו, מה שיכול להסביר, לטענתו, את התלונות מצדן. במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) שאלו את דותן אם יש שוטרות שהוא מסוכסך עמן, וזה מסר מיד את שמותיהן של שתי שוטרות. בדיעבד התברר כי מדובר בשתיים מהשוטרות שהעידו נגדו בטענה שהטריד אותן מינית.

אחת משתי השוטרות הייתה אחראית לנפילת אחד התיקים החשובים שנחקרו במחוז, שבמסגרתו נחקר אדם מפורסם בחדש לתקיפה מינית ולבסוף התברר כי אין בתלונה נגדו ממש. לאחר סגירת התיק, נבדק מי עומד מאחורי הכשל שהוביל לזימונו של האיש לחקירה, ולבסוף החליט ניצב דותן להמליץ להעביר את השוטרת, שנמצאה אחראית, לתפקיד אחר. לטענת דותן, בשלב זה החליטה השוטרת להפיץ שמועות במשטרה על הטרדות מיניות מצדו.

טלטלה במשטרה - כל הכותרות:
החשד נגד הניצב דותן: המפכ"ל מעדיף שיפרוש מרצונו
הניצב החשוד מתגונן: "בדיחה גרועה הפכה לטרגדיה"
"נהיה באותו החדר באילת": הטענות שסיבכו את הניצב החשוד

חגי דותן, מפקד מחוז חוף במשטרה, מאי 2011. מגד גוזני
ניצב דותן/מגד גוזני

למקורביו סיפר דותן כי אף שבמח"ש הודיעו כי אין קשר בין השוטרות שהתלוננו, אותה שוטרת הצליחה למצוא שוטרת אחרת, זו שלכאורה אמר לה לפני שש שנים: "את באה להשתלמות באילת? יופי, נהיה באותו חדר", ושכנעה אותה להגיש עמה תלונה נגד דותן במח"ש. הוא עוד סיפר למח"ש כי באחד הימים, כשפגש את אותה שוטרת באירוע שבו שניהם היו עם ילדיהם, הוא החמיא לה ואמר לה: "את יפה על אזרחי", זאת בניגוד לטענתה של השוטרת, שהוא אמר לה לכאורה שהוא הציע לה לעלות עמו למלון.

כאשר נשאל על טענת אחת השוטרות שלפיה היא חשה סלידה ממנו בשל הערותיו וביקשה להסתגר בחדר נפרד בכל פעם שהיה מתקרב אליה, הוא טען כי היא לא פירטה בפניו מדוע ביקשה לעשות כן, וכאשר שמע את השמועות על כך, הוא ניתק לחלוטין את המגע עמה כדי שלא ייראה כאילו הוא מנסה להתקרב אליה.

באשר לטענות בדבר קשרים רומנטיים שקיים לכאורה עם שוטרות, טען דותן בפני מקורביו כי אם לא מתקיימים יחסי מרות זה לא עניינו של אף אחד. הוא התייחס לשוטרת שעמה ניהל יחסים לפני עשר שנים, כשהיא שירתה ביחידה אחרת מזו שבה הוא משרת, והקשר ביניהם ניתק. בשלב מסוים, שנים לאחר שתם הקשר בין השניים, שובצה השוטרת במחוז שעליו הוא אחראי, לטענתו ללא כל קשר להיכרות המוקדמת של השניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully