וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחות ההרוגים מהתקרית בהר דב נפגשו: "נחזק זה את זה"

8.2.2015 / 22:25

כמה ימים לאחר שקמו מהשבעה על בניהם, משפחותיהם של סרן יוחאי קלנגל וסמל דור ניני נפגשו במושב שתולים הסמוך לאשדוד. "המפגש היה חם ואוהב, מצער שאלה הנסיבות". בימים הקרובים יגיע לידיהן תחקיר צה"ל על האירוע

יוחאי קלנגל ודור ניני שנהרגו הבוקר בצפון. באדיבות המשפחה
ניני וקלנגל, וברקע כלי הרכב השרוף/באדיבות המשפחה

ימים ספורים לאחר שמשפחות קלנגל וניני קמו מהשבעה על בניהם, סרן יוחאי קלנגל וסמל דור ניני, שנהרגו לפני שבוע וחצי בתקרית בהר דב, נפגשו בני המשפחה במושב שתולים שליד אשדוד על מנת לחזק אלה את אלה. הוריו של סרן קלנגל, מלכה ויוסי, הגיעו היום (ראשון) אל המושב וישבו עם הוריו של ניני, תושבי המקום. "זו משפחה נהדרת והכאב משותף", מסרו הוריו של קלנגל. "המפגש היה חם ואוהב, מצער מאוד שאלה הנסיבות".

בשבועות הקרובים צפוי להגיע לידי המשפחות השכולות תחקיר צה"ל לגבי האירוע, ובו תשובות לשאלות הקשות בעניין הציר הסמוך לגבול, שלא נסגר למרות ההתרעות על פיגוע מצד חיזבאללה. "אנחנו בטוחים כי נשמור על קשר ונדאג לחזק אחד את השני", הוסיפו מלכה ויוסי קלנגל.

עוד בנושא:
"אם הרכב שנפגע מנ"ט בצפון היה ממוגן - היו נהרגים יותר"
מועצת הביטחון לא גינתה את חיזבאללה: "דם הישראלים מופקר"
בזמן מתקפת חיזבאללה: דגל ישראל הוסר מבניין המועצה ברג'ר

תקרית ביטחונית בגבול הצפון, ינואר 2015. חמד אלמקת, מערכת וואלה! NEWS
זירת האירוע שבו נהרגו השניים/מערכת וואלה! NEWS, חמד אלמקת

שני החיילים נהרגו באירוע שבמהלכו ירתה חוליית חיזבאללה לפחות חמישה טילי נ"ט לעבר כמה כלי רכב צבאיים שנעו על הגבול בגזרת הר דב. באירוע המשולב, שכלל גם ירי פצצות מרגמה לעבר שטח ישראל, נפצעו גם שבעה חיילים באורח קל-בינוני.

קלנגל, מפקד פלוגה (מ"פ) בגדוד צבר בחטיבת גבעתי, בן 25, גדל בהתנחלות אלעזר שבגוש עציון. לפני זמן לא רב הוא עבר עם אשתו טלי, שהייתה בהריון, ועם בתו בת השנה, ליישוב הר גילה הסמוך לירושלים. הוא השני מבין שישה אחים. ביום העצמאות ה-66 הוא זכה לקבל תואר קצין מצטיין מידי הרמטכ"ל. ניני, לוחם בגדוד צבר, הותיר אחריו שני אחים גדולים מלבד הוריו.

פניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully