וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרובי הקצין שחשוד בהטרדה: "יילחם על חפותו, יישאר במשטרה"

5.2.2015 / 19:44

בסביבתו של ניצב-משנה משה איבגי, מפקד תחנת באר שבע שנחקר בחשד שהטריד מינית שוטרת בהריון, אמרו כי הם "מאמינים שהצדק ייצא לאור". לדבריהם, במשך 30 שנות שירותו במשטרה לא היה רבב בהתנהלותו

יח"צ - חד פעמי

אחרי חשיפת החשדות נגד מפקד תחנת באר שבע ניצב-משנה משה איבגי, שלפיהן הוא הטריד מינית שוטרת בהריון, מתייצבים לצדו עמיתים למשטרה ומקורביו, שאמרו לוואלה! חדשות כי מדובר בקצין מוערך ומצטיין בשורת תפקידים, שבמשך 30 שנות שירותו לא היה רבב בהתנהלותו.

"זו הרגשה קשה מאוד", אמרו המקורבים בעקבות חקירתו של איבגי, אשר נטען כי העיר הערות מיניות לשוטרת כפופה לו. "זו תקופה לא קלה בכלל לו ולבני משפחתו". המקורבים הדגישו כי הם "נחושים להוכיח את חפותו על מנת שהצדק יצא לאור. אנחנו מאמינים כי עוד נכונו לו ימים מפוארים במשטרת ישראל. הוא מתכוון להילחם על חפותו ולהישאר במשטרה".

טלטלה במשטרה || סיקור מיוחד
"נהיה באותו החדר באילת": הטענות שסיבכו את הניצב החשוד
במשטרה לא מופתעים: "איך חגי דותן מסתכל לאשתו בעיניים?"
האיש ששלח שישה מניצבי המשטרה הביתה

מקורב נוסף לאיבגי, שעבד עמו במחוז הדרומי של המשטרה, סיפר כי מאז היוודע על חקירתו, תחנת באר שבע מצויה ממש תחת "אבל". לדבריו, מפקד התחנה ובני משפחתו קיבלו מאות מסרונים שבהם מסרים מחזקים. עורך דינו של איבגי, נועם אליגון, אמר בתגובה כי "מדובר בקצין ותיק שתרם שנים ארוכות לארגון שבו הוא משרת ולביטחון המדינה ואזרחיה. הקצין מכחיש את המיוחס לו ומשוכנע כי מיצוי החקירה בעניינו יימצא כי בהתנהגותו לא נפל כל דופי".

משה איבגי, מפקד משטרת באר שבע. חטיבת דובר המשטרה
איבגי/חטיבת דובר המשטרה

איבגי נחקר שלשום במשרדי המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) במשרד המשפטים שבירושלים, בעקבות מכתב תלונה שהעביר עורך דינה של השוטרת, עו"ד גיא אופיר, למחלקה. במכתב נטען כי מפקד התחנה התנהל "באופן בלתי ראוי העולה כדי הטרדה מינית". על פי התלונה, שעליה דווח לראשונה בחדשות ערוץ 10, "במסגרת ישיבה שהתקיימה כאשר השוטרת הייתה בחודש החמישי להריונה, פנה אליה מפקד התחנה בפני כל הנוכחים ושאל אותה באיזה חודש היא נמצאת".

לטענת עורך הדין, "לאחר שהשיבה לו כי היא בחודש החמישי, אמר כי יש לו פנטזיה מינית לקיים יחסי מין עם בחורה בחודש החמישי להריונה". דברים אלה, לדבריו, נאמרו בפני שוטרים אחרים וגרמו לשוטרת אי-נוחות רבה ותחושת בושה. עוד נטען במכתב כי בחודש אוקטובר האחרון התכתב מפקד התחנה עם השוטרת ושאל אותה מה בכוונתה ללבוש לערב היחידה. לטענתה, המפקד ביקש ממנה כי תשלח לו תמונות שלה בחצאית, באומרו: "כולה חצאית".

לסיכום, נכתב: "לא יכול להיות חולק שמדובר בדברים חמורים, העולים כדי הטרדה מינית, ושאינם ראויים להיאמר כלל, בוודאי שלא על ידי דמות בכירה במשטרת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully