וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו על פרשת הבקבוקים: סיפור ממוחזר שנועד להפיל השלטון

ראש הממשלה התייחס לראשונה לדיווח שלפיו אשתו נטלה לכיסה אלפי שקלים מפדיון של בקבוקים ריקים, רכוש המדינה. "גורמים רבי עוצמה פועלים לנגח אותי דרך הכפשות מגמתיות ומעוותות נגד רעייתי"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו ממריאים לעצרת הכללית של האו"ם בניו יורק. אבי אוחיון, לשכת העיתונות הממשלתית
ראש הממשלה בנימין נתניהו עם רעייתו, שרה/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הגיב היום (שישי) לראשונה לדיווחים שלפיהם רעייתו, שרה, לקחה לכיסה במהלך ארבע השנים האחרונות אלפי שקלים מפדיון של בקבוקים ריקים, רכוש המדינה, אשר הוחזרו בהוראתה לכמה מרכולים בירושלים. "אין גבול לשיטת הקטרוג, שבה נוקטים גורמים מובילים בתקשורת, בניסיונם להפיל את שלטון הליכוד בהנהגתי ולהחליפו בממשלת שמאל בראשות ציפי ובוז'י. תוך כדי המצב הביטחוני בגבול הצפון, והדהירה של איראן להסכם גרעיני רע שיסכן את ביטחונה של ישראל, סוקרה בהבלטה השאלה 'הקיומית': מיחזור בקבוקים במעון ראש הממשלה. ואכן מדובר בסיפור ממוחזר, ישן ומנופח", כתב נתניהו בפוסט שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו.

לטענתו, "במאי 2013 העבירה רעייתי לקופת המדינה, ביוזמתה, מבלי שמישהו דרש לעשות זאת, פיקדון מצטבר של כמה שנים ממחזור בקבוקים בבית. מדובר בסכום של כמה עשרות שקלים מדי חודש, אשר שימש להוצאות קטנות בבית ראש הממשלה, והצטבר במשך השנים ל-4,000 שקלים על פי חישוב שנעשה ביוזמתה של רעייתי על דעת חשב משרד ראש הממשלה".

"תשאלו איך אירוע זניח מלפני כמה שנים הפך לכותרות ענק שליליות ערב בחירות?", תהה נתניהו, "האם באמת התקשורת הישראלית גילתה רק עכשיו את חשיבות המיחזור והשמירה על כדור הארץ? התשובה פשוטה. בתקשורת הישראלית פועלים גורמים רבי עוצמה אשר מאמינים במחזור, אך לא של בקבוקים, אלא של השיטה הפסולה לנגח אותי דרך הכפשות מגמתיות ומעוותות נגד רעייתי במטרה להפיל את שלטון הליכוד בראשותי. הם עושים זאת משום שהם יודעים כי בנושאים החיוניים לעתיד המדינה, ובראשם מי ישמור על ביטחון אזרחינו וילדינו, רוב גדול של הציבור הישראלי תומך בי ובליכוד ובדרכנו התקיפה והאחראית"

"על כן" ציין, "הדרך לנסות להפיל את הליכוד בהנהגתי, היא להסיח את הדעת מהנושא המרכזי בבחירות: מי ינהיג את העם והמדינה, ממשלת ליכוד רחבה וחזקה בראשותי, או ממשלת שמאל חלשה וכנועה בראשות ציפי ובוז'י. הסחת דעת, הכפשות מגמתיות בלתי פוסקות נגד רעייתי והשחרת דמותה ואישיותה, פגיעה בי ובמשפחתי - כל האמצעים כשרים בתקופת בחירות. אבל דבר אחד הם לא לוקחים בחשבון: שהציבור הישראלי יותר חכם ממה שהם חושבים".

לפי דיווח אתמול בעיתון "הארץ", לפני קרוב לשנתיים השיב הזוג נתניהו למדינה 4,000 שקלים, לפי אומדן של אלף שקלים בשנה, שהם כספי הפיקדון ששרה נתניהו נטלה לכאורה לכיסה. עוד לפי "הארץ", מני נפתלי, מנהל מעון ראש הממשלה לשעבר, שהגיש לאחרונה תביעת פיצוי נגד בני הזוג נתניהו, סיפר בתצהיר שהגיש לבית המשפט כי עובדי משרד ראש הממשלה נדרשו להחזיר למרכולים את הבקבוקים ולהעביר את פדיונם לשרה נתניהו. נפתלי דרש מהמדינה, בין השאר, "לגלות ולהעביר לעיון התובע את כל החשבונות של מעון ראש הממשלה בתקופה הרלוונטית לתביעה בסופרמרקט בבית אגרון, ב'קו אופ' רחביה ו'מגה' תלפיות'".

עוד בוואלה! חדשות:
נסראללה על החיסול בסוריה: "התנקשות ישראלית לאור יום"
בדרך לאסוף את אחותו מהגן: בן 8 נדרס למוות בקריית שמונה
משרד הבינוי פרסם מכרז לבניית 450 יחידות דיור בהתנחלויות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully