וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לאסוף את אחותו מהגן: בן 8 נדרס למוות בקריית שמונה

30.1.2015 / 12:41

צוותי מד"א הגיעו לזירת התאונה סמוך לבית ספר בעיר וניסו לבצע בילד פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותו. "המראה היה קשה מאוד. מתחת לרכב שכב ילד מחוסר הכרה עם פגיעת ראש קשה"

צילום: חמד אלמקת

ילד בן שמונה נדרס למוות בצהריים (שישי) בקריית שמונה בעת שחצה את הכביש ברחוב יקותיאל אדם, באזור בית הספר שבו הוא לומד, בעת שהיה בדרכו לאסוף את אחותו הקטנה מגן הילדים הסמוך. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום ניסו לבצע בו פעולות החייאה אך לאחר זמן קצר נאלצו לקבוע את מותו. נהג הרכב הפגוע, כבן 35, עוכב לחקירה. בוחני תנועה נמצאים במקום ונסיבות התאונה נחקרות.

פאראמדיק מד"א דורון שטרית שהגיע למקום סיפר: "המראה היה קשה מאוד. מתחת לחלקו הקדמי של הרכב ובסמוך למדרכה שכב ילד מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק, עם פגיעת ראש קשה ביותר. חילצנו את הילד וניסינו להציל את חייו, מצבו היה קריטי ותוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

רב-פקד ערן קפלן, קצין הבוחנים של אגף התנועה בזרוע הצפון, מסר: "התאונה אירעה כאשר רכב פרטי שנסע ברחוב יקותיאל אדם בקריית שמונה נסע מצפון לדרום. באותה שעה חצה הילד את הכביש משמאל לימין ונפגע מהרכב. נסיבות התאונה ממשיכות להיחקר והנהג הפוגע עדיין מעוכב לחקירה".

עוד בוואלה! חדשות:
מתה מפצעיה הצעירה שנפגעה בשריפה בדירה בירושלים
משרד הבינוי פרסם מכרז לבניית 450 יחידות דיור בהתנחלויות
סוף שבוע סגרירי: התקררות וגשם מקומי בצפון; שלג בחרמון

בן 8 נדרס למוות במעבר חצייה בקריית שמונה, ינואר 2015. חמד אלמקת, מערכת וואלה! NEWS
"התאונה המחרידה קרתה לעיני התלמידים שלומדים עם הילד". זירת התאונה, היום/מערכת וואלה! NEWS, חמד אלמקת

עד ראייה שהיה במקום סיפר לוואלה! חדשות: "התאונה המחרידה קרתה לעיני התלמידים שלומדים עם הילד. המראה היה מזעזע. ילדים ומבוגרים החלו לצרוח ולבכות. הייתה שם ממש היסטריה. אנשי מד"א ביקשו להרחיק לפחות את הילדים מהמקום כדי לחסוך מהם את המראות המזעזעים".

ראש עיריית קריית שמונה, ניסים מלכה, ביקר את בני המשפחה בעת ששהו במוקד מגן דוד אדום בעיר וניחם אותם על האובדן. "קשה לעכל את גודל הטרגדיה. המילים לא יכולות להביע את הכאב הגדול של המשפחה ושלנו כעיר. אנחנו נהיה חזקים ונחזק את המשפחה בשעתה הקשה. מדובר במשפחה איכותית שמעורבת רבות בקהילה ובחינוך בקריית שמונה", אמר.

מבית הספר שבו למד הילד נמסר: "קשה לנו לדבר על התלמיד בלשון עבר. מדובר בילד מדהים, מצטיין, מיוחד, מוכשר, יפה תואר. איבדנו את אחד מילדינו הטובים והאיכותיים".

לפניות לכתבת: adihashmonai@walla.com

עוד באותו נושא

כישלון המאבק בתאונות הדרכים: מצלמות המהירות חסרות ערך, גם האכיפה

לכתבה המלאה
בן 8 נדרס למוות במעבר חצייה בקריית שמונה, ינואר 2015. חמד אלמקת, מערכת וואלה! NEWS
בן 8 נדרס למוות במעבר חצייה בקריית שמונה, ינואר 2015/מערכת וואלה! NEWS, חמד אלמקת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully