וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד הבינוי פרסם מכרז לבניית 450 יחידות דיור בהתנחלויות

30.1.2015 / 11:00

על פי המכרז, שפורסם בשיתוף מנהל מקרקעי ישראל, 114 יחידות דיור ייבנו באדם שבבנימין, 156 ייבנו באלקנה, 78 באלפי מנשה ו-102 בקריית ארבע. מזכ"ל שלום עכשיו, יריב אופנהיימר: "מחטף". בכיר ברשות: "פשע מלחמה"

אתר בנייה במודיעין עלית, 2010. AP
"גל המכרזים יגרום נזק מדיני עצום". בנייה בהתנחלויות/AP

משרד הבינוי ומנהל מקרקעי ישראל פרסמו אתמול (חמישי) מכרזים לבניית 450 יחידות דיור חדשות בהתנחלויות ביהודה ושומרון. על פי המכרזים, 114 יחידות דיור ייבנו באדם שבבנימין, 156 באלקנה, 78 באלפי מנשה ו-102 ייבנו בקריית ארבע.

מזכ"ל "שלום עכשיו", יריב אופנהיימר, אמר היום בתגובה לפרסום המכרז כי מדובר ב"מחטף שלפני הבחירות בהובלת שר הבינוי וראש הממשלה, שמנסים לנצל כל דקה על מנת ליצור עובדות בשטח ולסכל פתרון מדיני". לדברי אופנהיימר, "גל המכרזים יגרום נזק מדיני עצום וידרדר עוד יותר את היחסים עם ארצות הברית והעולם".

עוד בוואלה! חדשות:
סקר וואלה! חדשות: הליכוד מזנק, הבית היהודי צונח
סיני: עשרות נהרגו במתקפה משולבת, דאעש לקח אחריות
"אוצר של ממש": גולגולת בת 55 אלף שנה נמצאה בגליל

ואסל אבו יוסף, בכיר ברשות הפלסטינית, התייחס לעניין בדברים שאמר לסוכנות הידיעות הצרפתית היום. "מדובר בפשע מלחמה, שיחייב את בית הדין הפלילי הבינלאומי להתמודד עם סוגיית ההתנחלויות", אמר.

משרד הבינוי מסר בתגובה לטענות "שלום עכשיו": "השיווקים ביהודה ושומרון הנם שיווקים חוזרים של מכרזים ששווקו בשנה האחרונה ונכשלו. מכרזים שנכשלו משווקים באופן אוטומטי בחזרה על ידי גורמי המקצוע ברשות מקרקעי ישראל".

לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully