וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח הנער בחולון: חרף ה"תרגילים", החשודים ממשיכים לשתוק

21.1.2015 / 6:46

חוקרי המשטרה השתמשו בתרגילים השמורים בדרך כלל לעבריינים מבוגרים ומסוכנים במיוחד, אולם שלושת בני ה-15 החשודים ברצח בן 14 בתחילת החודש שומרים על זכות השתיקה. מחר תחליט הפרקליטות אם להמשיך בחקירתם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת הרצח, בתחילת החודש/מערכת וואלה!, צילום מסך

שלושת בני ה-15 העצורים כבר יותר מ-10 ימים בחשד למעורבות ברצח יוסף זהר, בן 14 מחולון בתחילת החודש, לא נשברים מול התרגילים של חוקרי המשטרה, ולא משים מהקו של שמירה על זכות השתיקה. החוקרים לא מצליחים לגלות את המניע למעשה, וכמובן, גם איש מהחשודים לא הודה במעשה.

תיק החקירה מלווה על ידי עורכת הדין הדס פורר מפרקליטות מחוז תל אביב, ומחר (חמישי) צפויה פורר להחליט אם להגיש נגד הנערים כתב אישום או הצהרת תובע, או להורות לשוטרים להמשיך בחקירה, למרות חוסר שיתוף הפעולה המוחלט מצד החשודים.

עוד בוואלה! חדשות:
הגרפיטי היה על הקיר: כתובות נאצה נגד הנער שנרצח בחולון
רצח הנער בחולון: שני נערים ששוחררו - נעצרו מחדש
הרצח בחולון: המשטרה עצרה חשוד מרכזי - נער בן 15

יוסף זוהר, נער בן 14 שנדקר למוות בחולון, 7 בינואר 2015. פייסבוק, צילום מסך
הקורבן יוסף זהר, בן 14/צילום מסך, פייסבוק

למרות גילם הצעיר ועל אף החשד החמור נגדם, העצורים שומרים בקנאות על הקודים הקשוחים של העולם העברייני – והותירו את חוקרי המשטרה מופתעים. "ניסו כלפי החשודים את כל תרגילי החקירה והם פשוט ממשיכים לשתוק", אמר עורך הדין משה סוחמי, המייצג שניים מהחשודים. "אין כרגע את המניע, מה שמקשה להרשיע בעבירת רצח, ואין את ההודאות על קשירת קשר ותכנון מוקדם של הרצח".

בידי חוקרי המשטרה שורה של ממצאים מזירת הפשע, שיאפשרו הגשת כתבי אישום נגד הנערים. הסכין שעל פי החשד שימשה לרצח ותיעוד ממצלמות האבטחה, המתעדות את הקטטה בין החשודים לבין הקורבן עשויים לסייע לחוקרים. עוד בידי החוקרים, צילום של אחד החשודים שלטענת המשטרה הציג לחבריו סכין שהייתה בכיס פנימי מתחת למעיל שלבש.

עם זאת, החוקרים בפיקודו של סגן-ניצב רונן אבניאלי ממרחב אילון מעוניינים להשיג הודאות מפיהם של החשודים. הם ביצעו תרגילי חקירה, שנהוגים בדרך כלל רק במקרים של חשודים בוגרים ומסוכנים במיוחד. בין היתר, חוקרי המשטרה העבירו את החשוד המרכזי לתא המעצר של משטרת גלילות בהרצליה, שבו מותקנים אמצעי צילום והאזנה סמויים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
כתובת גרפיטי נגד הנער יוסף זוהר שנרצח בחולון. אבי אשכנזי, מערכת וואלה!
כתובות נאצה שהתגלו נגד הנרצח/מערכת וואלה!, אבי אשכנזי

אל התא הוכנסו שני חוקרים, "חוקר טוב וחוקר רע". אחד מהם החל לצעוק עליו ודרש לדעת על מה הוא נעצר, אולם החשוד התעלם. החוקר השני "הרגיע" את חברו, וניסה לדובב את הנער. "כשהייתי בגילך, גם הסתבכתי בדקירות", אמר, "ספר לי מה קרה. אני אנסה לעזור לך, איך לדבר בחקירה".

בתרגיל אחר, הציגו החוקרים לחלק מהחשודים את צילומי מצלמות האבטחה שתיעדו את הקטטה שהובילה לרצח. הם הציגו בפני אחד החשודים את הסרטון בו לטענת החוקרים הציג הנער לחבריו את הסכין שהייתה בכיס המעיל. בתגובה, טען הנער כי הוא הציג לחבריו את הציציות שלו, ולא סכין.

לפניות לכתב: aviash123@walla.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • חולון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully