וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח הנער בחולון: שני נערים ששוחררו - נעצרו מחדש

11.1.2015 / 22:42

המשטרה עצרה את השניים, תושבי העיר בני 16 ו-17, לאחר שחלה התפתחות בחקירת הרצח של יוסף זוהר בן ה-14. בסך הכול עצורים ארבעה חשודים. עם זאת, המניע לרצח עדיין לא ברור

יוסף זוהר, נער בן 14 שנדקר למוות בחולון, 7 בינואר 2015. פייסבוק, צילום מסך
יוסף זוהר/צילום מסך, פייסבוק

התפתחות בחקירת רצח הנער יוסף זוהר בחולון: המשטרה שבה ועצרה הערב (ראשון) שני נערים, תושבי העיר בני 16 ו-17, בחשד למעורבות ברצח הנער בן ה-14 בשבוע שעבר. מדובר בשניים משלושת הנערים שנעצרו בערב הרצח אך שוחררו בתום כמה שעות של חקירה לאחר שטענו בפני החוקרים כי לא היו בזירה בעת הרצח אלא הגיעו למקום לאחר מכן, נתקלו בנער כשהוא מתבוסס בדמו והגישו לו סיוע רפואי.

שני הנערים שנעצרו היום מחדש מצטרפים לשני חשודים נוספים שנעצרו בסוף השבוע – בני 15 ו-17. בסך הכול נעצרו מאז הרצח שישה חשודים – שניים מהם שוחררו לבתיהם.

עוד בוואלה! חדשות:
נתניהו ליהודי פריז: "הגיע הזמן להילחם בטרור יחד"
המונה בוחר: כשמירי רגב עלתה על מונית הבחירות של וואלה!
צפו: שוטר מבצע עבירת תנועה חמורה בתל אביב

בימים האחרונים חלה התפתחות בחקירה, בין היתר בעקבות פענוח של צילומי מצלמות אבטחה באזור. במשטרה טוענים כי השניים השתייכו לקבוצה של חמישה או שישה נערים שהיו בזירה בעת הרצח, בהם הקורבן. טרם ברור אמנם מה היה המניע לרצח, אולם החוקרים יודעים כי בין הקורבן לבין אחד או יותר מהנוכחים התגלע סכסוך.

"איננו יכולים לקבוע אם מדובר בסכסוך כספי או בסכסוך על רקע אחר", אמר גורם במשטרה. "גם אם מדובר בסכסוך כספי, יש כמה כיוונים שאנו בודקים". במשטרה בודקים גם את האפשרות שהפגישה במרכז המסחרי בשכונת ג'סי כהן הייתה מעין "בוררות" ובמהלך הפגישה פרץ ויכוח והנער נדקר. "עד שלא נשלים את גביית העדויות ונחקור את כל המעורבים, לא נוכל לקבוע סופית מה היה המניע ומה הוויכוח שהביא לרצח", סיכם גורם במשטרה.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully