וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: שוטר מבצע עבירת תנועה חמורה בתל אביב

11.1.2015 / 21:05

רוכב אופנוע תיעד את ניידת המשטרה מבצעת פניית פרסה על פס הפרדה רצוף, ורדף אחריה על מנת לקבל את פרטי השוטרים. "לא רוצה לתת לך. סע, סע", אמר לו השוטר, אך לבסוף נתן לו תעודה. המשטרה: "השוטר יטופל משמעתית"

צלמים זמניים מורשים

ביממה האחרונה סרטון שצילם גבר רכוב על קטנוע ובו ניתן לראות ניידת של משטרת תל אביב חוצה פס הפרדה רצוף, הפך ויראלי ברשת ועורר את זעמם של אזרחים רבים. בסרטון, שצולם ממצלמה מובנית על הקסדה של הרוכב, נראה כי הניידת מבצעת פניית פרסה באמצע הכביש – במקום שבו אסור המעבר מנתיב לנתיב בשל פס הפרדה לבן. לאחר שהרוכב ראה את השוטרים מבצעים את עבירת התנועה, הוא פתח במרדף אחרי הניידת וניסה לקבל את פרטיהם.

בתחילה, השוטר שנהג בניידת סירב לתת לו את פרטיו או לענות לו על כל שאלה. "מי אתה?", שאל השוטר. "אני אזרח, ראיתי עבירה", ענה הרוכב, והשוטר השיב לו: "לא רוצה לתת לך את הפרטים, סע סע". הרוכב לא התייאש, וניסה לקבל את פרטי השוטר גם בצומת הבא תוך שהוא משנן את מספר לוחית הרישוי של הניידת. לבסוף, הסכים השוטר לעמוד בצד הדרך ולתת לרוכב את פרטיו, וכך גם השוטר שישב לידו. הרוכב לא הסתפק בשמו, אלא דרש תעודות. רק לאחר מכן, הוא המשיך בדרכו.

ממשטרת ישראל נמסר: "אנו רואים את האירוע בחומרה והשוטר יטופל משמעתית".

עוד ידיעות בוואלה! חדשות:
שני מיליון בצעדת הזיכרון לנרצחי מתקפת הטרור בפריז
המונה בוחר: כשמירי רגב עלתה על מונית הבחירות של וואלה!
צפו: המועמדת של כחלון מתחמקת מתשובות בנושאים מדיניים וחברתיים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully