וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: נער בן 14 נדקר למוות בגינה ציבורית בחולון

8.1.2015 / 11:26

גופתו של הנער יוסף זוהר נמצאה בגינה ברחוב התנאים בעיר כשעליה סימני דקירה. צוותי מד"א שהוזעקו למקום ניסו לבצע בו פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותו. 3 נערים נעצרו, אך שוחררו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת הרצח/מערכת וואלה!, צילום מסך

גופת נער בן 14 נמצאה אמש (רביעי) בגינה ציבורית ברחוב התנאים בחולון כשעליה סימני דקירה. צוותים של מגן דוד אדום ניסו לבצע בנער, יוסף זוהר, פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותו. לפי שעה לא ברור מה הרקע למעשה, אך נבדק חשד לפלילים.

כוחות של משטרת תל אביב שהוזעקו למקום אתמול, עצרו שלושה חשודים, נערים בני 16 ו-17, במעורבות במעשה. הבוקר, לאחר שהתברר כי אינם קשורים למקרה, הם שוחררו לביתם. במשטרה בודקים את צילומי מצלמות האבטחה ואת מכשיר הטלפון הנייד של זוהר בניסיון למצוא קצה חוט.

עוד בוואלה! חדשות:
נשארים בבית: היכן לא יתקיימו מחר לימודים? הרשימה המלאה
שגריר צרפת בישראל: "לעולם לא ניכנע לטרור"
בדקנו: נתניהו צדק כשהאשים את אולמרט במשבר הדיור?

"על המדרכה שכב צעיר עם פצע דקירה מדמם בפלג גופו עליון", סיפרו החובש אריק קוזניץ והפרמדיק דוד צירולניק שהגיעו למקום. "הוא היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימום וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות, שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

האזור בו נמצאה הגופה:

בלילה שבין חמישי לשישי נורה למוות הזמר רומן סמחייב מחוץ לאולם האירועים "אריסטון" שבראשון לציון. סמחייב, זמר מוכר בקרב בני העדה הבוכרית, הופיע באולם האירועים ולאחר ההופעה, התפתחה קטטה מחוץ למקום, שנמצא ברחוב לישנסקי בעיר. במהלך הקטטה, הוא נורה ונמלט מהזירה. הוא התפנה באופן עצמאי לבית החולים וולפסון בחולון, כשהוא פצוע באורח קשה, אך שם מת מפצעיו.

להערכת המשטרה, סכסוך כספי בין בעלי המקום לבין סמחייב הוא הרקע לקטטה. מחקירה ראשונית המנוהלת במשטרה עלה כי בין הזמר לבין הבעלים פרץ ויכוח סביב השעה 2:00 לפנות בוקר. על פי החשד, במהלך הוויכוח, הזעיק בעלי האולם שני חשודים נוספים ואילו הזמר הזעיק כמה בני משפחה, בהם אחיו. על פי מצלמות האבטחה, במהלך האירוע שלף אחד מאנשיו של בעלי האולם אקדח וירה בזמר ובאחיו.

(עדכון ראשון: 22:30)

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • חולון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully