וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשארים בבית: באילו יישובים אין לימודים הבוקר? הרשימה המלאה

בעקבות הסופה הודיעו יישובים רבים שמוסדות החינוך בשטחם לא ייפתחו היום. בירושלים נפתחו הלימודים ב-10:00. טיולים שהיו אמורים להתקיים באזורים מושלגים יוסטו למסלולים אחרים

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: מתן חדד

יישובים רבים בצפון הארץ, באזור ירושלים ובשומרון הודיעו אמש כי גם היום (חמישי) לא יתקיימו לימודים במוסדות החינוך שבשטחם בגלל הסופה הגדולה. משרד החינוך הודיע כי בחינת הבגרות בספרות תתקיים כסדרה ואילו ביישובים שבהם לא מתקיימים לימודים, יינתן לתלמידים מועד חדש. בירושלים נפתחו הלימודים בשעה 10:00. עם זאת, לא מתקיימים לימודים ועבודה באוניברסיטה העברית בעיר, והודעה לגבי מחר תצא בשעות הערב.

כביש 1 וכביש 443 שנסגרו אמש נפתחו הבוקר לתנועה. עם זאת, יש לקחת בחשבון כי ייתכן שייחסמו היום לסירוגין אם תהיה החמרה במזג האוויר עקב סכנת החלקה. גם פעילות בתי החולים הדסה עין כרם והדסה הר הצופים תתקיים כסדרה ובמתכונת שגרתית, כולל פתיחת מרפאות החוץ ואשפוזי יום.

הסופה הגדולה - סיקור מיוחד:
17 אלף בתים מנותקים: הערב שיא כל הזמנים בצריכת חשמל
סוף שבוע סוער: מחר הפוגה בשלג, בשישי - שוב לבן בירושלים
תה לקופים, מפזרי חום לג'ירפות: הסופה הגיעה לספארי

במועצה האזורית שומרון החלו הלימודים בשעה 9:00 במעונות, בגני הילדים (למעט הגן בחרמש) ובבתי הספר היסודיים (למעט פדואל שם ילמדו כיתות א'-ג' בלבד). בחטיבות ובתיכונים לא מתקיימים לימודים. כלל ההסעות יצאו באיחור של שעה מהשעה הרגילה.

ביישובים הבאים לא מתקיימים לימודים בגוש עציון: הגבעה הצהובה, אלון שבות, אבי הנחל, אלעזר, בת עין, גבעות, כפר עציון, כרמי צור, מגדל עוז, מעלה עמוס, מיצד, נווה דניאל, פני קדם, ראש צורים, שדה בועז. ביישוב קדר מתקיימים הלימודים כרגיל.

שלג בבית ג'אן. עלה דבור, מערכת וואלה! NEWS
שלג בבית ג'אן, אמש/מערכת וואלה! NEWS, עלה דבור

היישובים שבהם לא מתקיימים לימודים במחוז ירושלים: גבעת זאב, מבשרת ציון, ביתר עילית, אפרת, בית אל, בית חורון וקריית יערים. ביישובים הבאים במועצה האזורית מטה בנימין גם כן לא מתקיימים לימודים: עלי, שילה, עופרה, פסגות, כוכב יעקב תל ציון, אדם, דולב, טלמון, כוכב השחר, נריה, מעלה לבונה, עמונה, שבות רחל, עדיעד וקידר. לימודים במתכונת חלקית מתקיימים ביישובים: כפר האורנים, נילי ונעלה, מצפה יריחו, מכמש, כפר אדומים, מצפה יריחו ומבוא חורון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו כן, לא מתקיימים לימודים ביישובים הבאים במועצה האזורית מטה יהודה: נווה אילן, יד השמונה, שורש, בית מאיר, מטע, צור הדסה, מבוא בית"ר, נס הרים, רמת רחל, אורה, אבן ספיר, בית זית, מוצא, גבעת יערים, כיסלון, רמת רזיאל, צובה, עין נקובא, בית נקופא, קריית ענבים, מעלה החמישה, נטף, עמינדב, עין ראפה.

בצפון לא מתקיימים לימודים בבית ג'אן, במועצה האזורית גולן ובצפת. כמו כן, לא מתקיימים לימודים בבית הספר התיכון ובית הספר היסודי בקיבוץ סאסא ובבית הספר היסודי בקיבוץ יראון שבמועצה האזורית גליל עליון. גם במועצה אזורית מרום גליל וביישובים כיסרא, מסעדה, בוקעתא, עין קיניה ומג'דל שמס לא מתקיימים לימודים.

ירושלים מושלגת. עומר מירון
ירושלים מושלגת, אמש/עומר מירון

היום לא מתקיימים לימודים גם בכל מוסדות החינוך במרום הגליל, בכיסרא, ינוח, מסעדה, בוקעתא, עין קיניה ומג'דל שמס. כמו כן, יהיו הסעות כסדרן לבתי הספר בכרמיאל, במשגב ובטבריה. ההסעה לבתי הספר בכרמיאל ובמשגב מהיישובים כפר שמאי, אמירים, שפר ופרוד יצאה בשעה איחור.

נוסף על כך, לא יצאו הסעות תלמידים מהיישובים הבאים: נווה אטי"ב, נמרוד, אודם, אלרום, מרום גולן, עין זיוון, אורטל, שעל, אלוני הבשן וקשת. תחבורה ציבורית לא פועלת מקו צומת השריון וצפונה.

במחוז הדרום לא מתקיימים לימודים במועצה האזורית תמר. מועצת הר חברון הודיעה כי תלמידיה הלומדים בקריית ארבע, גוש עציון וירושלים לא לומדים. תלמידים הלימודים בבאר שבע, קריית גת, עומר ומיתר לומדים כרגיל. גני ילדים ומעונות בתלם, אדורה, נגוהות, ליבנה, חירן, אשכולות, עשהאל, שמעה, סנסנה, טנא, עומרים וגן חינוך מיוחד ביתיר – לומדים כרגיל. שאר תלמידי המועצה הלומדים בסוסיה בעתניאל ובגני הילדים האחרים. הלימודים החלו בשעה 10:00. גנים ומעונות כרמל, מעון אביגיל, סוסיא, יתיר, עתניאל ובית חגיי התחילו ב-10:00 במתכונת חירום. במעלה חבר אין לימודים.

מכ"ם הגשם: