וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצח בחולון: המשטרה עצרה חשוד מרכזי - נער בן 15

9.1.2015 / 0:41

הנער חשוד שדקר למוות את הנער יוסף זוהר בן ה-14 שלשום, בסמוך לקיוסק בשכונת ג'סי כהן בעיר. ארבעה נערים, חבריו של העצור, דרושים לחקירה. מוקדם יותר נעצר בעל הקיוסק בחשד שניסה להעלים את צילומי האבטחה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זירת הרצח בחולון, שלשום/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשטרה עצרה אמש (חמישי) נער בן 15 החשוד בביצוע רצח הנער בן ה-14 שלשום בחולון, ומחפשת אחר ארבעה נערים נוספים החשודים במעורבות במעשה. גופתו של הנער, יוסף זוהר, נמצאה בגינה ציבורית ברחוב התנאים בשכונת ג'סי כהן בעיר, בסמוך לקיוסק, כשעליה סימני דקירה. מוקדם יותר אתמול נעצר בעל הקיוסק, גבר בן 26, שעל פי החשד ניסה לשבש את החקירה ולהעלים את צילומי מצלמות האבטחה.

על פי חקירת המשטרה, בליל הרצח הגיעה חבורה של שישה נערים בגילאי 15-14 לקיוסק במרכז המסחרי בשכונה. בשלב מסוים פרץ ריב בין יוסף זוהר לבין החשוד ברצח. או אז, על פי החשד, דקר בן ה-15 דקירה אחת את זוהר בפלג גופו העליון והרגו. מיד לאחר מכן נמלטו החשוד וארבעה מחבריו מהמקום.

עוד בוואלה! חדשות:
לקראת יום לבן: "מקווים שהשלג יגיע גם לבאר שבע"
המצוד בפריז: הרשויות יפצחו את "רשת הסיוע הג'יהאדיסטית"?
בנט: "אי אפשר להתיר בחוק בשר וחלב - גם נישואי גאים לא"

מהמידע שהגיע למערכת וואלה! עולה כי פעילות איטית של משטרת מרחב איילון בזירת הרצח אפשרה את הימלטותם של חלק מהמעורבים לאחר האירוע מהזירה וכן את שיבוש החקירה.

כבר במהלך אותו לילה חיפשו במשטרה אחר תיעוד של הרצח שאירע בסמוך למרכז המסחרי, שמרושת בלפחות עשר מצלמות. עם זאת, כיוון שבמשטרה לא מיהרו להוציא את צילומי המצלמות, לא ברור כרגע אם יש ברשות המשטרה תיעוד של כל המעורבות, כיוון שחלק מהסרטים הושמד.

את תגובת דוברות משטרת מרחב איילון לא ניתן היה להשיג.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

  • עוד באותו נושא:
  • רצח
  • חולון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully