וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרפיטי היה על הקיר: כתובות נאצה נגד הנער שנרצח בחולון

14.1.2015 / 18:40

כתובות כמו "יוסף זוהר הבן זונה" רוססו לפני הרצח, בין היתר מטרים ספורים מהמקום שבו נמצאה גופתו של בן ה-14 בשבוע שעבר. המשטרה: "איננו מוסרים פרטים על חקירה מתנהלת"

כתובת גרפיטי נגד הנער יוסף זוהר שנרצח בחולון. אבי אשכנזי, מערכת וואלה!
אחת הכתובות שרוססה על ארון חשמל בשכונה/מערכת וואלה!, אבי אשכנזי

האם היה ניתן למנוע את רצח הנער בחולון? במרכז המסחרי שבשכונת ג'סי כהן, שבו נדקר למוות לפני שבוע יוסף זוהר בן ה-14, נמצאו כתובות בגנותו של הנער וכן כתובות מהן עולה איום על חייו. אחת הכתובות רוססה על ארון חשמל במרחק של שני מטרים בלבד מהמקום שבו נמצאה גופתו.

הכתובות, כך נראה, רוססו לפני הרצח. אחד השכנים אף סיפר לוואלה! חדשות כי כתובות איומים נכתבו על אחד הקירות גם נגד קרוב משפחה של זוהר. בין היתר, רוססו הכתובות: "יוסף כרובי זוהר הבן זונה" ו"יוסף DEAD".

עוד בוואלה! חדשות:
כחלון חושף את הקו המדיני: חזרה לגבולות 67' ושמירה על הגושים
אביו של לוחם המג"ב שנהרג מפליטת כדור: "ילד שכולם אהבו"
חבר ילדות של המחבלים מפריז: "שיחקו להם בראש"

כתובת גרפיטי נגד הנער יוסף זוהר שנרצח בחולון. אבי אשכנזי, מערכת וואלה!
הכתובת על ארון החשמל/מערכת וואלה!, אבי אשכנזי

"הכתובת במקרה הזה הייתה על הקיר", אמרה אחת מתושבות השכונה. "הכינוי של הנער היה 'כרובי' ו'חסה' בשל התספורת הייחודית שלו. על הקירות כאן נכתבו איומים וקללות נגדו והמילה מוות באנגלית", הסבירה.

שכן אחר ציין כי לא מדובר בכתובות חריגות בנוף. "זו שכונה קשה", אמר. "הרבה מסרים מעבירים כאן בגרפיטי על הקירות. איך זה שהמשטרה לא קראה את האיומים ולא הבינה שיש סכסוך קשה? זו לא כתובת אחת אלא כמה קירות".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

ארבע מצלמות אבטחה היו אמורות לתעד את הרצח

לוואלה! חדשות נודע כי לפחות ארבע מצלמות אבטחה המותקנות בבנייני מגורים בשכונה אמורות היו לתעד את רצח הנער. שלוש מהמצלמות מכוונות לכניסה של הסמטה שבה נרצח זוהר ואילו מצלמה רביעית מכוונת בדיוק למקום שבו נמצאה גופתו. המצלמה ממוקמת בחצר פרטית במרחק של שלושה עד ארבעה מטרים מהמקום שבו אותרה הגופה והיא מכוונת בדיוק לזירה. במשטרת מרחב אילון אישרו כי בידיהם סרטי אבטחה ממצלמות המרחב הציבורי באזור.

כתובת גרפיטי נגד הנער יוסף זוהר שנרצח בחולון. אבי אשכנזי, מערכת וואלה!
כתובת נוספת על אחד הקירות בשכונה/מערכת וואלה!, אבי אשכנזי

עד כה נעצרו חמישה נערים בחשד למעורבות ברצח, האחרון שבהם נעצר אתמול ומעצרו הוארך בשישה ימים. ביום ראשון, בעקבות התפתחות בחקירה, נעצרו מחדש שני נערים, תושבי העיר בני 16 ו-17, בחשד למעורבות ברצח. השניים נעצרו בערב הרצח אך שוחררו בתום כמה שעות של חקירה לאחר שטענו בפני החוקרים כי לא היו בזירה בעת הרצח אלא הגיעו למקום לאחר מכן.

משטרת מרחב איילון נמסר בתגובה: "המשטרה חוקרת את האירוע ואינה מוסרת פרטים על חקירה מתנהלת".

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully