וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של לוחם המג"ב שנהרג מפליטת כדור: "ילד שכולם אהבו"

14.1.2015 / 17:06

אריה גרונוב סיפר כי בנו היה חייל מצטיין וילד חברותי ופופולרי. "הוא היה הגאווה של המשפחה", אמר בעצב. לדבריו, האירועים שהובילו למות בנו עדיין נמצאים בחקירה. "טרם קיבלנו תשובות"

צילום: דוברות מג"ב, שי מכלוף, עריכה: שניר דבוש

אריה גרונוב, אביו של סמל-שני אבי גרונוב, לוחם משמר הגבול בן ה-19 שנהרג היום (רביעי) מפליטת כדור בבסיס בקיבוץ יד מרדכי שברצועת עזה, עדין מתקשה לעכל את הבשורה המרה. "הוא היה ילד מקסים שכולם אהבו", סיפר גרונוב בביתו שבשדרות. "ילד מוכר, גם במסגרת בית הספר וגם במסגרת הצבאית. הוא אחד שלא עשה אף פעם שום דבר רע לאף אחד".

האב הוסיף ואמר כי בנו היה "ילד מאוד חביב, מקובל בחברה. הוא היה גם חייל מצטיין וממש ילד שכל עתידו לפניו, לא תשמע מאף אחד מילה רעה עליו".

כשנשאל לגבי השתלשלות האירועים שהובילו למות בנו, אמר גרונוב כי המשפחה עדין לא קיבלה תשובות לגבי החקירה. "כרגע זה נמצא תחת חקירה, עדיין לא קיבלנו תשובות. אמרו שהייתה פליטת כדור של חבר שהיה שם, אבל כל הנושא נמצא בחקירה, יתנו לנו תשובות סופיות בתום החקירה".

עוד בוואלה! חדשות:
כחלון חושף את הקו המדיני: חזרה לגבולות 67' ושמירה על הגושים
חבר ילדות של המחבלים מפריז: "שיחקו להם בראש"
היסטריה בצרפת: אזלו כל העותקים של "שרלי הבדו" החדש

סמל שני אבי גרונוב לוחם מג"ב  שנהרג מפליטת כדור. דוברות מג"ב,
סמל-שני אבי גרונוב/דוברות מג"ב

משפחתו של גרונוב עלתה ארצה בשנת 1977 והם חיים בעיר שדרות משנת 1978. אבי הותיר אחריו זוג הורים ושתי אחיות, בנות 11 ו-12. "הוא היה הגאווה של המשפחה", אמר אביו. "הילד הבכור. כולם ממש החזיקו אותו בציפורניים וכל הזמן דאגו לכל מחסורו, שלא יחסר לו כלום. הוא רצה להתקדם בחיים אבל מה לעשות, זה מה שקרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

"הוא לא רצה ללכת לקרבי"

כאשר נשאל מה משך את בנו לשרת דווקא במשמר הגבול, סיפר גרונוב: "החברים שלו שהתגייסו כמה חודשים לפניו סיפרו לו והתלהבו מזה, אז גם הוא רצה למשמר הגבול. הוא לא רצה כל כך ללכת לקרבי, אז במקום קרבי הוא בחר במשמר הגבול".

זו אינה הפעם הראשונה בה נפגע לוחם מג"ב מפליטת כדור. ב-2012 נהרג לוחם מג"ב, סמל-ראשון חיים חלסצי בן 21 מנתניה, ככל הנראה מפגיעת כדור שנפלט מנשקו של חייל בבסיס האימונים של מג"ב בסמוך להתנחלות מעלה מכמש, שליד לירושלים. כמו כן, בנובמבר 2013 נפצע חייל צה"ל באורח בינוני עד קשה כתוצאה מפליטת כדור, ככל הנראה מנשקו האישי, בבסיס ברמת הגולן.


לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully