וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם מג"ב נהרג בדרום: כפי הנראה מפליטת כדור של חברו

סמל-שני אבי גרונוב, בן 19, נהרג בעת ששהה בבסיס בקיבוץ יד מרדכי שברצועת עזה. נסיבות האירוע המלאות עדיין נחקרות. מועד הלווייתו טרם נקבע

צילום: דוברות מג"ב, שי מכלוף, עריכה: שניר דבוש

לוחם משמר הגבול, סמל-שני אבי גרונוב, בן 19, נהרג היום (רביעי) מפליטת כדור בבסיס בקיבוץ יד מרדכי שברצועת עזה. מבדיקה ראשונית של נסיבות האירוע עולה כי ככל הנראה גרונוב נהרג מפליטת כדור של חברו ליחידה. הנסיבות המלאות עדיין נחקרות. הוא הותיר אחריו זוג הורים ושתי אחיות. מועד הלווייתו טרם נקבע.

ב-2012 נהרג לוחם מג"ב, סמל-ראשון חיים חלסצי בן 21 מנתניה, ככל הנראה מפגיעת כדור שנפלט מנשקו של חייל בבסיס האימונים של מג"ב בסמוך להתנחלות מעלה מכמש, שליד לירושלים. תחילה סברו כי חלסצי, שהיה מדריך קליעה, נהרג מכדור שנפלט מנשקו האישי, אך מחקירת האירוע עלה כי הוא נהרג מפליטת כדור מנשקו של חייל אחר.

סמל שני אבי גרונוב לוחם מג"ב  שנהרג מפליטת כדור. דוברות מג"ב,
סמל-שני אבי גרונוב/דוברות מג"ב

בנובמבר 2013 נפצע חייל צה"ל באורח בינוני עד קשה כתוצאה מפליטת כדור, ככל הנראה מנשקו האישי, בבסיס ברמת הגולן. כשבוע וחצי קודם לכן נפצע אחד ממאבטחיו של הרמטכ"ל בני גנץ תקרית בטיחות שאירעה במהלך אימון של היחידה לאבטחת הרמטכ"ל. המאבטח, קצין בדרגת סרן, נפגע מפליטת כדור במהלך אימון ירי במטווח.

עוד בוואלה! חדשות:
הפריימריז בעבודה: עם הצעירים מהמחאה קשה לסחוף את הימין
היסטריה בצרפת: אזלו כל העותקים של "שרלי הבדו" החדש
השביתה בבתי הספר: אלפים בודדים הגיעו ללימודים

לפניות לכתבים:
יניר יגנה: Yanir9310@walla.com
מור שמעוני - mor.shimony@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully