וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבטח הרמטכ"ל לשעבר שהורשע בתקיפה ישוחרר ממאסר

19.1.2015 / 18:01

ועדת השחרורים שליד שירות בתי הסוהר החליטה להפחית שליש מתקופת מאסרו של ארז אפרתי, שהורשע ב-2010 בתקיפה ובניסיון לבצע מעשה סדום. הפרקליטות ביקשה לעכב את ביצוע ההחלטה כדי שתוכל לערער עליה

ארז אפרתי מודה באשמה, אפריל 2012. יותם רונן
ארז אפרתי בבית המשפט ב-2012/יותם רונן

ארז אפרתי, ששימש המאבטח של הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי, אשר הורשע בתקיפה ובניסיון לבצע מעשה סדום ישוחרר בקרוב מהכלא - כך קבעה היום (שני) ועדת השחרורים שליד שירות בתי הסוהר, לאחר שהחליטה להפחית שליש מתקופת מאסרו. פרקליטות המדינה ביקשה לעכב את השחרור בשבוע כדי לאפשר לה להגיש ערעור על ההחלטה.

אפרתי הורשע ביוני 2010 במסגרת עסקת טיעון, בגין ניסיון לבצע מעשה סדום ותקיפה הגורמת חבלה של ממש. זאת, לאחר שהואשם במקור בניסיון אונס ובניסיון לביצוע מעשה סדום בנסיבות מחמירות בצעירה בסוף 2009 בחניון רידינג בתל אביב. בית המשפט המחוזי בעיר גזר עליו שמונה שנות מאסר בפועל ושנתיים מאסר על תנאי. כמו כן, חויב אפרתי לשלם לנפגעת פיצויים בסך 150 אלף שקלים.

עוד ידיעות בנושא משפט ופלילים:
בעל מועדון בבאר שבע חשוד באונס: "המתלוננת הייתה מפוחדת"
ראש עיר מהמרכז נחקר בחשד לעבירות מין בעובדת עירייה
רצח הנתין הזר בתל אביב: "נדקר כי חסם למונית את הדרך"

ארז אפרתי משחזר את מעשיו בזירת הפשע. חטיבת דובר המשטרה
אפרתי משחזר את המעשים בזירת הפשע/חטיבת דובר המשטרה

כמה חודשים לאחר הרשעתו הגישה הנאנסת תביעה אזרחית נגד אפרתי. במהלך הדיון הראשון בתיק, שהתקיים באפריל 2012, הפתיע אפרתי כאשר אמר לבית המשפט כי הוא אחראי לנזק שנגרם לה. "בהתנהלותי חסרת האחריות הבאתי עצמי לאובדן שליטה וגרמתי לנזק ולפגיעה בנפשה, בגופה של הקורבן", אמר אפרתי. "איני צריך מומחים שיאשרו את זה, או חלילה שינסו לסתור את זה, די לי בעדותה של הבחורה המסכנה, די לי בזיכרונות שמחזיקים בראשי".

בעקבות הדברים הציעה לצדדים השופטת שרה גדות פשרה, שלפיה היא תיתן פסק דין בתיק על סמך המסמכים שהוגשו לה על ידי התובעת, מבלי צורך לנהל דיונים נוספים. לאחר שהצדדים קיבלו את ההצעה קבעה השופטת שאפרתי ישלם למתלוננת נגדו פיצויים בגובה של מיליון ו-627 אלף שקלים. מסכום זה הופחתו 150 אלף השקלים ששילם אפרתי למתלוננת במסגרת ההליך פלילי.

לפניות לכתב: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully