וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח הנתין הזר בתל אביב: "נדקר כי חסם למונית את הדרך"

19.1.2015 / 2:14

עדי ראייה, בהם חברים של האריתראי בן ה-21, טענו כי יצא ממועדון בדרום העיר והתהלך על הכביש שיכור, אז יצאו שלושה אנשים מכלי הרכב ודקרו אותו כמה פעמים. המשטרה ממשיכה בסריקות אחרי המונית

עורך: מיכאל ברגמן

משטרת תל אביב ממשיכים לחפש את המונית שבה על פי החשד נסעו שלושה אנשים שהיו מעורבים ברצח הנתין הזר בן ה-21 ביום שבת ברחוב המסגר בעיר. במשטרה טוענים כי מדובר במונית לבנה קטנה וחוקרי מרחב יפתח מנסים לאתר מצלמות אבטחה באזור בניסיון למצוא פרטים נוספים לגבי כלי הרכב. לטענת עדי ראייה, הרצח בוצע לאחר שהצעיר, שמוצאו מאריתראה, חסם את דרכה של המונית.

עדי הראייה לרצח, בהם חבריו של הצעיר, מסרו כי הנרצח יצא ממועדון באזור כשהוא שיכור והוא צעד על רחוב המסגר. לטענתם, בשלב מסוים הוא ירד אל הכביש וחסם את דרכה של המונית". בתגובה, טענו עדי הראייה, ירדו שלושת יושבי המונית - לא ברור אם אחד מהם היה הנהג – ודקרו את הצעיר כמה פעמים. "אין ספק כי מדובר בסיפור של ביריונות", אמר קצין במשטרה.

עוד בוואלה! חדשות
הרוג ו-22 פצועים במהומות שקטעו את הלוויית הצעיר ברהט
"הרוח החיה" בדאעש פלסטין: "עו"ד מצוין שתמך בשריעה"
הרשימה של ישי: אנשי צבא, חרדים ונציגי פריפריה

ניתן מאפריקה נרצח בדרום תל אביב, ינואר 2015. ראובן קסטרו
זירת הרצח בתל אביב, שבת/ראובן קסטרו

בשבוע שעבר נדקר למוות הנער יוסף זוהר, בן 14 משכונת ג'סי כהן בחולון. המשטרה עדיין אינה יודעת מה היה המניע לרצח, אולם לפי החוקרים בין הקורבן לבין אחד או יותר מהנוכחים במקום התגלע סכסוך. עד כה נעצרו חמישה נערים בחשד למעורבות ברצח, האחרון שבהם נעצר ביום שלישי ומעצרו הוארך בשישה ימים. ביום ראשון הקודם, בעקבות התפתחות בחקירה, נעצרו מחדש שני נערים, תושבי העיר בני 16 ו-17, בחשד למעורבות ברצח. השניים נעצרו בערב הרצח, אך שוחררו בתום כמה שעות של חקירה לאחר שטענו בפני החוקרים כי לא היו בזירה בעת הרצח, אלא הגיעו למקום לאחר מכן.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully